ہم 22کروڑ عوام کی عزت کےلئے لڑ رہے ہیں ،کیپٹن(ر)صفدر
The news is by your side.

Advertisement

سینیٹ میں ہار گئے لیکن جنگ ہم ہارنے والوں میں سے نہیں ، کیپٹن(ر)صفدر

اسلام آباد : مسلم لیگ ن کے رہنما اور سابق وزیر اعظم نواز شریف کے داماد کیپٹن(ر)صفدر کا کہنا ہے کہ سینیٹ میں ہار گئے لیکن جنگ ہم ہارنے والوں میں سے نہیں، ہم 22کروڑ عوام کی عزت کےلئے لڑ رہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق قومی اسمبلی میں مسلم لیگ ن کے رہنما اور سابق وزیر اعظم نواز شریف کے داماد کیپٹن(ر)صفدر نے اظہارِخیال کرتے ہوئے کہا کہ ہم جنگ ہارنے والے نہیں ، ہم نے بنگلا دیش سے سبق نہیں سیکھا۔

کیپٹن(ر)صفدرکا کہنا تھا کہ چاہتے ہیں بلوچستان کے عدم اعتماد پر ناراض نہیں ،جمہوری حق تھا وزیر اعظم بھی بلوچستان سے ہو،ہمیں اعتراض نہیں ، آفریدی بھائی قانون بنائے میں آپ کے ساتھ ہوں۔

نواز شریف کے داماد نے کہا کہ 1973 کے آئین میں ا ٓٓرٹیکل 6 پرفیصلہ کرانے میں ساتھ دیں، میرجعفراورصادق جیسے غدار وں کو خدا اب تک سزا دے رہا ہے۔


مزید پڑھیں : ووٹ پر نوازشریف اور نوٹ پرقائداعظم چلے گا، کیپٹن‌ (ر) صفدر


انکا کہنا تھا کہ ہم 22کروڑ عوام کی عزت کےلئے لڑ رہے ہیں ، اگرذوالفقار بھٹو پھانسی پر چڑھے تو ہمیں بھی چڑھناچاہئے، تختہ دار پر چڑ ھنا پڑا تو سب سے پہلے میں چڑ ھوں گا، آپ کی عزت ہے تو ہماری بھی عزت ہے

کیپٹن(ر)صفدر نے کہا نواز شریف جہاں جاتا ہے وہاں لاکھوں لوگ آجاتے ہیں ،سینیٹ کا الیکشن تو ہم ہار گئے لیکن مستقبل کا الیکشن ہم جیتیں گے کیونکہ عوام نے عدالتی فیصلے کو مسترد کردیا ہے ۔

انکا مزید کہنا تھا کہ ایک شخص جس کی نسلیں پاکستان کے لیے قربانیاں دے رہی ہیں ،ہم آئندہ نسلوں کے لیے کونسا پاکستان دے رہے ہیں ۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں