The news is by your side.

Advertisement

قوم دیکھےگی نوازشریف سرخرو ہوں گے‘ کیپٹن صفدر

اسلام آباد: نا اہل وزیراعظم کے داماد کیپٹن ریٹائرڈ صفدر کا کہنا ہے کہ نوازشریف نے تہیہ کرلیا جینا مرنا صرف قائداعظم کے پاکستان کے لیے ہے۔

تفصیلات کے مطابق احتساب عدالت میں پیشی کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے سابق وزیراعظم نوازشریف کے داماد کیپٹن ریٹائرڈ صفدر نے کہا کہ زیادتی نوازشریف نہیں بلکہ نظریہ پاکستان اور ریاست کےساتھ ہورہی ہے۔

کیپٹن ریٹائرڈ صفدر نے کہا کہ یہ لوگ نوازشریف کو کتنی بار باہر نکالیں گے، نوازشریف نے تہیہ کرلیا جینا مرنا صرف قائداعظم کے پاکستان کے لیے ہے۔

انہوں نے کہا کہ ایک عدالت اٹک قلعہ میں دیکھی اورایک اسلام آباد قلعہ میں دیکھ رہا ہوں۔

اس سے قبل آج کیپٹن ریٹائرڈ صفدر احتساب عدالت پہنچے تو صحافی نے سوال کیا کہ آج آپ کچھ تھکے تھکے لگ رہے ہیں کیا وجہ ہےِ؟ جس پر انہوں نے جواب دیا کہ سفر لمبا ہوتا ہے۔


پہلےنااہل کردیا گیا پھرمقدمات چلائے جارہےہیں‘ مریم نواز


کیپٹن ریٹائرڈ صفدر سے جب پوچھا گیا کہ آپ اورمریم نواز عدالت ساتھ کیوں نہیں آتے تو انہوں نے کہا کہ اس سوال کا جواب سیکورٹی والوں سے پوچھیں۔

نا اہل وزیراعظم کے داماد کیپٹن ریٹائرڈ صفدر سے صحافی نے سوال کیا کہ ایک طرف آپ عدالت کا سامنا کررہے ہیں دوسری جانب عمران خان الیکشن کمیشن میں پیش ہورہے ہیں اس پر آپ کیا کہیں گے۔

کیپٹن صفدر نے جواب دیا کہ کہ میں اصل کپتان ہوں وہ جعلی کپتان ہے میرا اس سے موازنہ تو نہ کریں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں