The news is by your side.

Advertisement

ٹیسٹ کرکٹ میں وکٹ لینے والے بولرز کی تلاش ہے، سرفراز احمد

کراچی: قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز احمد نے کہا ہے کہ ٹیسٹ کرکٹ میں وکٹ لینے والے بولرز کی تلاش ہے۔

تفصیلات کے مطابق قائد اعظم ٹرافی کے میچ سے قبل میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے قومی ٹیم کے کپتان سرفراز احمد نے کہا کہ میں مطمئن تھا جو ہوگا اچھا ہوگا، ہیڈ کوچ مصباح الحق سے اچھے تعلقات ہیں۔

سرفراز احمد نے کہا کہ امید ہے مل کر اچھا کام کریں گے، بابر اعظم کا نائب کپتان بننا خوش آئند ہے، بابر اعظم بہترین کھلاڑی ہیں۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز پی سی بی چیئرمین احسان مانی نے سری لنکا کے خلاف ون ڈے اور ٹی ٹوینٹی سیریز کے لیے سرفراز احمد کو کپتان برقرار رکھا تھا اور بابر اعظم کو نائب کپتان کی ذمہ داری دی گئی ہے۔

مزید پڑھیں: پی سی بی کا سری لنکا کے خلاف سیریز کے لیے کپتان و نائب کپتان کا اعلان

احسان مانی نے کہا کہ امید ہے کہ سری لنکن کرکٹ ٹیم ضرور پاکستان آئے گی، پاکستان میں انٹرنیشنل کرکٹ واپس آرہی ہے یہ بڑی بات ہے، دوسرے وینیو کا اب وقت نہیں ہے۔

چیئرمین پی سی بی نے کہا کہ بابر اعظم سیریز میں نائب کپتان ہوں گے، پہلی مرتبہ انہیں موقع دیا جارہا ہے، فیصلہ سازی میں بابر اعظم کی مشاورت بھی شامل ہوگی، دیکھا جائے گا کہ بابراعظم نائب کپتانی کو کیسے ہینڈل کرتے ہیں، کرکٹ کی بہتری کے لیے جو بھی ہوسکا وہ کریں گے۔

واضح رہے کہ سری لنکا کے خلاف ایک روزہ، ٹی ٹوینٹی سیریز 27 ستمبر سے 9 اکتوبر تک جاری رہے گی، سرفراز احمد 2017 سے تینوں فارمیٹ میں قومی ٹیم کی قیادت کررہے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں