site
stats
انٹرٹینمںٹ

آلودگی اور گلوبل وارمنگ پر نواز الدین صدیقی کی شارٹ فلم

بالی ووڈ کے معروف اداکار نواز الدین صدیقی نے اپنی فنکارانہ صلاحیتوں سے سب ہی کو متاثر کر رکھا ہے اور اب حال ہی میں ان کی ریلیز ہونے والی شارٹ فلم نے ایک بار پھر سب کو ان کا گرویدہ بنا دیا۔

کاربن ۔ دا اسٹوری آف ٹومارو کے نام سے بنائی جانے والی یہ شارٹ فلم متر باجپائی اور رمیز الہام خان کی ہدایت کردہ ہے۔ فلم کے مرکزی کرداروں میں نواز الدین صدیقی، جیکی بھنگیانی اور پراچی ڈیسائی شامل ہیں۔

مزید پڑھیں: ماحولیاتی آلودگی کے خلاف لڑنے والا سپر ہیرو

فلم میں سنہ 2050 کا سال دکھایا گیا ہے جب بے تحاشہ آلودگی کی وجہ سے دنیا سے آکسیجن کا خاتمہ ہوچکا ہے اور اب آکسیجن سیلنڈر دکانوں میں دستیاب ہیں جنہیں خرید کر استعمال کرنا پڑتا ہے۔

فلم میں دکھایا گیا ہے کہ پوری دنیا میں کاربن گیس میں خطرناک حد تک اضافہ ہوچکا ہے اور لوگ مستقل آکسیجن ماسک پہن کر گھوم رہے ہیں۔

کاربن کے اخراج اور گلوبل وارمنگ کے خطرے کو اجاگر کرتی اس فلم میں نواز الدین صدیقی ایک آکسیجن اسمگلر کا کردار ادا کر رہے ہیں جو آکسیجن کی غیر قانونی تجارت کرتا ہے۔ یہ اسمگلر مریخ کی طرف بھی جانا چاہتا ہے۔

فلم کے آخر میں 2 کردار آپس میں مکالمہ کرتے دکھائی دیتے ہیں، ’یقین نہیں آتا کہ یہ کوئی خواب ہے یا حقیقت، لیکن اس مستقبل کا صرف ایک ہی سچ ہے، کاربن‘۔

فلم کو انٹرنیٹ پر خاصی پذیرائی مل رہی ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top