The news is by your side.

Advertisement

پشاور دھماکا، نگراں وزیراعلیٰ خیبر پختونخواہ کی زیر صدارت ہنگامی اجلاس

پشاور: نگراں وزیر اعلیٰ خیبر پختونخواہ جسٹس ریٹائرڈ دوست محمد خان کی زیر صدارت ہنگامی اجلاس ہوا جس میں پشاور دھماکے کا جائزہ لیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق نگراں وزیراعلیٰ خیبر پختونخواہ کی زیر صدارت ہنگامی اجلاس میں چیف سیکرٹری، آئی جی پولیس سمیت دیگر اعلیٰ حکام نے شرکت کی۔

اجلاس میں نگراں وزیر اعلیٰ دوست محمد خان نے دھماکے کے تمام پہلوؤں کی باریک بینی سے جائزہ لینے کی ہدایت دیتے ہوئے کہا کہ سانحہ میں ملوث عناصر کو مثالی سزا دی جائے گی۔


پشاور سانحے پر سیاسی و مذہبی رہنماؤں کی مذمت، لواحقین کیلئے صبر کی دعا


ان کا مزید کہنا تھا کہ دہشت گردوں کو ان کے ناپاک مقاصد میں کامیاب نہیں ہونے دیں گے، شفاف اور پرامن انتخابات کا انعقاد اولین ترجیح ہے، جسے ہر صورت ممکن بنائیں گے۔

خیال رہے کہ خیبرپختونخواہ کے علاقے یکہ توت میں اے این پی کی کارنر مٹینگ کے دوران خودکش دھماکا ہوا جس کے نتیجے میں ہارون بلور سمیت 13 افراد شہید جبکہ 35 سے زائد افراد زخمی ہوگئے۔


پشاور: اے این پی کی کارنر میٹنگ میں خودکش دھماکا، ہارون بلور سمیت 13 شہید


نمائندہ اے آر وائی عدنان طارق کے مطابق صوبائی اسمبلی کے حلقے پی کے 78 میں عوامی نیشنل پارٹی کے امیدوار یکہ توت کے علاقے میں منعقدہ کارنر مٹینگ میں جیسے ہی پہنچے تو مرکزی دروازے پر زور دار دھماکا ہوا۔

افسوس ناک سانحے پر مختلف سیاسی ومذہبی رہنماؤں کی جانب سے شدید مذمت کی گئی اور شہیدوں کے لواحقین سے دلی ہمدردی اور تعزیت کا اظہار کیا گیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں