The news is by your side.

Advertisement

لاک ڈاؤن میں نرمی : پنجاب میں کل مارکیٹیں کھلیں گی یا نہیں ؟

لاہور : صوبہ پنجاب میں لاک ڈاؤن میں نرمی کا اطلاق آئندہ ہفتے کے آغاز سے ہوگا، کل صوبے بھر میں مارکیٹیں اور دکانیں نہیں کھلیں گی۔

تفصیلات کے مطابق وفاق کی جانب سے لاک ڈاؤن میں نرمی سے متعلق اعلان کے بعد پنجاب میں صوبائی حکومت کل لاک ڈاؤن میں نرمی کے ایس او پیز جاری کرے گی۔

اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ پنجاب میں لاک ڈاؤن میں نرمی کا اطلاق آئندہ ہفتے کے آغاز یعنی پیر سے ہوگا وزیر اعظم عمران خان کے اعلان کے مطابق ہفتہ اور اتوار کو کاروبارنہیں ہوگا، لاہور میں سب سے زیادہ کورونا کیس رپورٹ ہونے سے علیحدہ پالیسی دی جائے گی۔

ذرائع پنجاب حکومت کا کہنا ہے کہ لاہور میں مارکیٹیں کھلنے کے امکانات نہایت کم ہیں، لاہور کی اکثر مارکیٹوں سے متعلق سابقہ لاک ڈاؤن پالیسی جاری رہنے کا قوی امکان ہے، لاہور کے معاملے پر ایڈیشنل چیف سیکریٹری کی قیادت میں کمیٹی تشکیل دے دی گئی ہے۔

مزید پڑھیں : وزیراعظم عمران خان کا ہفتے سے لاک ڈاؤن کھولنے کا اعلان

یاد رہے کہ وزیراعظم عمران خان نے ہفتے کے روز سے لاک ڈاؤن کھولنے کا اعلان کرتے ہوئے کہا وقت آگیا ہے کہ ہم سب ذمہ دارشہری بن کر کورونا کا مقابلہ کریں۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ یہ وائرس کسی بھی وائرس کی نسبت بہت تیزی سے پھیلتا ہے، پوری دنیا کی طرح پاکستان نے بھی لاک ڈاؤن کیا، ہمارے حالات چین اور یورپ سے مختلف ہیں، ہمیں چھابڑی والوں اور مزدوروں کا بھی خیال رکھنا ہے، ہمیں خیال تھا کہ روز کمانے والوں کا کیا ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں