The news is by your side.

Advertisement

علی حیدر گیلانی کے خلاف کار سرکار میں مداخلت کا مقدمہ درج

ملتان: سابق وزیر اعظم یوسف رضا گیلانی کے بیٹے اور پیپلز پارٹی کے رکن پنجاب اسمبلی علی حیدر گیلانی کے خلاف کار سرکار میں مداخلت کا مقدمہ درج کر لیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق کار سرکار میں مداخلت کرنے اور ڈی پی او سے بد سلوکی کرنے پر رکن پنجاب اسمبلی علی حیدر گیلانی کے خلاف مقدمہ درج کر لیا گیا ہے، پولیس حکام کا کہنا ہے کہ مقدمے میں 4 معلوم اور 60 نامعلوم ملزمان کو نامزد کیا گیا ہے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق رکن پنجاب اسمبلی علی حیدر گیلانی پر الزام ہے کہ انھوں نے مظفر گڑھ کے جلسے میں گاڑیوں کا داخلہ روکنے پر ڈی پی او سے تلخ کلامی کی تھی اوراس موقع پر انھوں نے پی پی کے کارکنوں کے ساتھ ڈی پی او اور پولیس اہل کاروں کو دھکے دیے تھے۔

رپورٹ کے مطابق علی حیدر گیلانی نے سیکورٹی بیرئیرز توڑ کر کار سرکار میں مداخلت کی تھی، ایم پی اے نے ڈی پی او کو سنگین نتائج کی دھمکی بھی دی تھی۔

یہ بھی پڑھیں:  بلاول بھٹو کا مظفر گڑھ جلسے سے خطاب

واضح رہے کہ 8 نومبر کو مظفر گڑھ میں پیپلز پارٹی کے جلسہ عام سے چیئرمین پی پی بلاول بھٹو زرداری نے خطاب کیا تھا، انھوں نے کہا احتساب کے نام پر سیاسی انتقام کی حد کردی گئی ہے، آصف زرداری نے پہلے بھی 11 سال بغیر جرم جیل میں گزارے، کیس کی سماعت بھی سندھ میں ہونی تھی لیکن مقدمہ راولپنڈی میں چل رہا ہے۔

پیپلز پارٹی کے گزشتہ دور حکومت کا ذکر کرتے ہوئے انھوں نے کہا کہ ہم نے آمرانہ دور میں نکالے گئے نوجوانوں کو نوکریوں پر بحال کیا تھا، 18 ویں آئینی ترمیم سے صوبوں کو ان کے حقوق دیے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں