The news is by your side.

Advertisement

اسلام آباد سیکٹر جی 13 میں پولیس پر فائرنگ کا مقدمہ درج، قتل اور دہشت گردی کی دفعات شامل

اسلام آباد : سیکٹر جی 13 میں پولیس پر فائرنگ کا مقدمہ سب انسپکٹر محمد جمیل کی مدعیت میں درج کرلیا گیا ، مقدمے میں قتل اور دہشت گردی کی دفعات شامل کی گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد کے سیکٹر جی 13 میں پولیس پر فائرنگ کا مقدمہ درج کرلیا گیا ، مقدمہ تھانہ سی ٹی ڈی میں زخمی سب انسپکٹرمحمدجمیل کی مدعیت میں درج کیا گیا، جس میں قتل اور دہشت گردی کی دفعات شامل کی گئی ہے۔

مدعی مقدمے میں کہا ہے کہ میں، شہید ہیڈ کانسٹیبل قاسم اور کانسٹیبل قیصر پیٹرولنگ ڈیوٹی پرتھے، کنٹینرچوک پرسرچنگ کےلیےگاڑی روکی تو 2 موٹرسائیکل سوارنے پیچھے سے آکر ہم پر فائرنگ کردی۔

مدعی کا کہنا تھا کہ موٹر سائیکل چلانےوالےکادرمیانہ، پیچھےبیٹھےشخص کابھاری جسم تھا، تینوں کو زخمی حالت میں اسپتال منتقل کیا گیا تاہم ملزمان فرار ہوگئے۔

مدعی مقدمے کے مطابق اسپتال پہنچ کرہیڈ کانسٹیبل قاسم شہید ہوگیا، ہمیں منصوبہ بندی سے ٹارگٹ کیاگیا، میں اور کانسٹیبل قیصر ملزمان کو سامنے آنے پر شناخت کر سکتے ہیں۔

یاد رہے تھانہ گولڑہ کے علاقے جی 13 میں نامعلوم موٹر سائیکل سواروں نے پولیس پر فائرنگ کردی تھی ، جس کے نتیجے میں اہلکار شہید اور سب انسپکٹر 2 زخمی ہوگئے تھے۔

پولیس کے مطابق ایک اہلکار کو دل کے پاس گولی لگی جبکہ دوسرے کو پسلیوں میں لگی ہے، سب انسپکٹر جمیل کو کھندے پر گولی لگی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں