نوازشریف کوامیرالمومنین کبھی نہیں بننے دینگے، بلاول بھٹو -
The news is by your side.

Advertisement

نوازشریف کوامیرالمومنین کبھی نہیں بننے دینگے، بلاول بھٹو

پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ نواز شریف پاناما کیس سے بچ بھی گئے تو پیپلز پارٹی انہیں کبھی امیر المومنین نہیں بننے دے گی۔ جے آئی ٹی کو دھمکیاں براہ راست سپریم کورٹ پر حملہ ہے۔

ان خیالات کا اظہارانہوں نے لاہور میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، بلاول بھٹو نے کہا انہیں حیرت ہے نون لیگ کو توہین عدالت کےنوٹس کیوں نہیں ملے۔ پی پی دور میں ہر پانچ منٹ میں عدالت کا نوٹس آ جاتا تھا، یہ تقریق کیوں ہے، یہ بات میری سمجھ سے بالاتر ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ جے آئی ٹی کو دھمکیاں براہ راست سپریم کورٹ پرحملہ کرنے کے مترادف ہے۔ وزیر اعلیٰ پنجاب شہبازشریف براہ راست سپریم کورٹ کیخلاف بولتےہیں تو اس کا نوٹس کیوں نہیں لیاجاتا؟

بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ نہیں معلوم اس مرتبہ حکمران قطریوں کو بچانے میں کامیاب ہونگے یاسعودی دوستی کو، بلاول بھٹو زرداری نے دعویٰ کیا کہ سینیٹ کے آئندہ انتخابات میں بھی نوازلیگ کو سرپرائزملےگا، ن لیگ کے اپنے ارکان سینیٹ الیکشن میں ان کےساتھ نہیں ہونگے۔

علاوہ ازیں لاہور میں پیپلزپارٹی نے تحریک انصاف کی وکٹ گرادی، بلاول بھٹو سے پی ٹی آئی کے سابق رہنما میاں ساجد پرویز نے ملاقات کی ہے، ذرائع کے مطابق سابق صدر پی ٹی آئی پنجاب ساجد پرویز نے پیپلزپارٹی میں شمولیت کا اعلان کیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں