The news is by your side.

Advertisement

اب معذوروں اور خواجہ سراؤں کا بھی اندراج ہوگا

اسلام آباد : محمکمہ شماریات کے ترجمان نے کہا ہے کہ مردم شماری میں معذور افراد اور خواجہ سراؤں کے اندراج کو یقینی بنانے کے لیے اقدامات کر لیے ہیں جس کے لیے عملے کو ہدایت ارسال کردی گئی ہیں۔

محکمہ شماریات کے ترجمان نے اپنے ایک بیان میں بتایا ہے کہ 15 مارچ سے جاری مردم شماری میں معذور افراد اور خواجہ سراؤں کا اندراج بھی کیا جائے گا جس کے لیے فارم 2 میں اضافی کوڈ دیئے گئے ہیں۔


*عدالت کامردم شماری فارم میں معذور افراد کا کالم شامل کرنے کا حکم


محکمہ شماریات کے مراسلے کے مطابق فارم 2 میں مرد معذور کے لیے کوڈ 4 اور خاتون معذور کے لیے کوڈ 5 استعما ل ہوگا جب کہ خواجہ سراؤں کے لیے کوڈ نمبر 6 استعمال کیا جائے گا۔


خواجہ سراؤں کو مردم شماری میں شامل کرنے کا حکم*


واضح رہے مردم شماری کے آغاز پر ہی معذوروں اور خواجہ سراؤں کے اندراج کے لیے کالم نہ ہونے اعتراضات اُٹھائے گئے تھے جس کے بعد محکمہ شماریات کی جانب سے اس اہم معاملے پر اقدامات اُٹھائے گئے ہیں جس کے باعث معذوروں و خواجہ سراؤں کا اندراج ممکن ہو سکے گا۔


*کراچی میں مردم شماری متنازع ہونے کا خدشہ


دوسری جانب کراچی میں جاری مردم شماری میں بڑھتی ہوئی عوامی شکایات کو دیکھتے ہوئے سید مراد علی شاہ نے وزیراعلیٰ ہاؤس میں مردم شماری شکایات سیل قائم کردیاگیا ہے جہاں عوام فون نمبرز 02199207350، اور 021992072180 پر صبح8سےرات10بجے تک شکایات درج کراسکتے ہیں۔


*وزیراعلیٰ سندھ کا مردم شماری پر تحفظات کا اظہار


جب کہ عوام اپنی شکایات بذریعہ فیکس بھی 02199202000 اور 02199202007 نمبرز پر بھی بھیج سکتے ہیں جس پر فوری ایکشن لیا جائے گا۔

وزیراعلیٰ ہاؤس سے جاری مراسلے کے مطابق مردم شماری شکایتی سیل کے نگراں ڈپٹی سیکریٹری کوآرڈی نیشن ہوں گے جو عوامی شکایات پر وزیراعلیٰ سندھ کو بھی اعتماد میں لیں گے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں