The news is by your side.

Advertisement

مزار قائد، مزار اقبال پر گارڈز کی تبدیلی کی پر وقار تقاریب

کراچی: پاکستان کی 74 ویں جشن آزادی کے موقع پر مزار قائد اور مزار اقبال پر گارڈز کی تبدیلی کی پر وقار تقاریب منعقد کی گئیں، اور 21،21 توپوں کی سلامی پیش کی گئی۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق کراچی میں مزار قائد پر اعزازی گارڈز کی تبدیلی کی تقریب منعقد کی گئی، پاکستان نیول اکیڈمی کے کیڈٹس نے مزار قائد پر گارڈ کے فرائض سنبھال لیے، تقریب کے مہمان خصوصی کمانڈنٹ پاکستان نیول اکیڈمی کموڈور مشتاق احمد تھے۔

لاہور میں مزار اقبال پر بھی گارڈز کی تبدیلی کی پروقار تقریب منعقد کی گئی، مزار اقبال پر پاک فوج کے دستے نے اعزازی گارڈز کے فرائض سنبھال لیے، پاک فوج کے دستے نے رینجرز کی جگہ لی ہے، جنرل آفیسر کمانڈنگ لاہور تقریب کے مہمان خصوصی تھے۔

پاکستان کا 73واں جشن آزادی، ملک بھر میں چودہ اگست کا شاندار استقبال

لاہور میں یوم آزادی پر دن کا آغاز 21 توپوں کی سلامی سے کیا گیا، محفوظ شہید گیریژن میں پاک فوج کے چاک و چوبند دستے نے 21 توپوں کی سلامی پیش کی۔

کوئٹہ میں دن کا آغاز 21 توپوں کی سلامی سے کیا گیا، کوئٹہ میں یوم آزادی کی مناسبت سے مرکزی تقریب بلوچستان اسمبلی میں ہوگی، تقریب کے مہمان خصوصی وزیر اعلیٰ بلوچستان جام کمال ہوں گے، تقریب میں وزرا، اراکین اسمبلی اور دیگر حکام شرکت کریں گے، بلوچستان اسمبلی میں تلاوت کلام پاک کے بعد 2 منٹ کی خاموشی ہوگی، جس کے بعد پرچم کشائی ہوگی۔

پشاور میں یوم آزادی کے سلسلے میں کرنل شیر خان شہید اسٹیڈیم میں 21 توپوں کی سلامی دی گئی۔

خیال رہے کہ آج ملک بھر میں یوم آزادی ملی جوش و جذبے سے منایا جا رہا ہے، ملک بھر میں یوم آزادی کی تقریبات شروع ہو گئی ہیں۔

کراچی میں مزار قائد کے احاطے اور اطراف میں ڈرون کیمرہ اڑانے پر پابندی عائد کی گئی ہے، ڈی آئی جی سیکورٹی سروسز نے کہا ہے کہ مزار کے احاطے اور اطراف میں ڈرون نہ اڑایا جائے، اڑنے والے ڈرون کیمرے کو گرا دیا جائے گا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں