The news is by your side.

Advertisement

چوہدری نثارکی شہباز شریف سے اہم ملاقات، متنازع خبرپرتبادلہ خیال

لاہور : وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار نے کہا ہے کہ پنجاب میں پلان پر عمل درست طریقے سے آگے بڑھ رہا ہے، جبکہ وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف نے کا کہنا ہے کہ صوبے میں نیشنل ایکشن پلان پر عملدرآمد تیزی سے جاری ہے۔

تفصیلات کے مطابق سیکیورٹی اداروں کے خلاف ڈان اخبار کی من گھرٹ خبر کی تحقیقات کے معاملے پرحکومتی ایونوں میں کھلبلی مچی ہوئی ہے۔

وفاقی وزیرداخلہ چوہدری نثار اوروزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف کے درمیان اٹھارہ گھنٹے کے دوران دوسری ملا قات ہوئی ہے، جس میں ڈان لیکس سمیت پاناما کیس پر تبادلہ خیال کیا گیا، ملاقات میں ملک کی مجموعی سیاسی اورسکیورٹی صورتحال پربھی گفتگوکی گئی۔

دونوں رہنماؤں نے رات کی تاریکی کے بعد صبح کے اجالے میں بھی مشاورت کی، ذرائع کے مطابق اہم ملاقات میں ڈان لیکس پرتبادلہ خیال کیا گیا۔انہوں نے اس معاملے پر ہونے والی اب تک کی پیش رفت کا بغور جائزہ لیا اور آئندہ کے لائحہ عمل پر بھی غور کیا گیا۔

دونوں رہنماء اس پر متفق تھے کہ دھرنوں سے ملک کی معشیت کو نقصان ہوا۔ ان کا کہنا تھا کہ پاکستان کسی بھی صورت افراتفری اور انتشار کی سیاست کا متحمل نہیں ہو سکتا۔

ان کا کہنا تھا کہ بعض سیاسی عناصر کی جانب سے ملک میں انتشار پھیلانے کی کوشش بری طرح ناکام ہوئی ہے اور عوام نے ثابت کیا ہے کہ وہ کسی کو بھی ملک کی ترقی اور خوشحالی کا راستہ نہیں روکنے دیں گے۔

چودھری نثار کا کہنا تھا کہ پنجاب میں نیشنل ایکشن پلان پر عملدرآمد اطمینان بخش ہے۔ متنازع خبر کے معاملے پر دونوں رہنما چند روز پہلے آرمی چیف کے ساتھ بھی نشست لگا چکے ہیں۔

وزارت داخلہ کےحکام نے بیٹھک کو گزشتہ روز کی ملاقات کا تسلسل قرار دیا۔ وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشر یف اورچوہدری نثارعلی خان نے پاناما کیس پربھی تبادلہ خیال ہوا۔ ملاقات میں ملک کی مجموعی سیاسی اورسکیورٹی صورتحال پربھی گفتگوکی گئی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں