The news is by your side.

Advertisement

قومی مسائل ناچ گانوں سےحل نہیں ہوتے، چودھری نثار

راولپنڈی : وفاقی وزیرداخلہ چودھری نثار نے کہا  ہے کہ قومی مسائل ناچ  گانوں سےحل نہیں ہوتے سیاست کھیل کود کا نام نہیں یہ مشکل کام ہے۔

تفصیلات کے مطابق چکلالہ میں ایک تقریب سے خطاب کے دوران دلچسپ صورتحال پیدا ہو گئی جب وفاقی وزیرداخلہ چوہدری نثار کا استقبال خیرمقدمی گانوں سے کیا گیا، جس پر چوہدری نثار نے کہا کہ نہ وہ خود ڈانس کریں گے نہ ہی کرنے دیں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ آپ مجھے پرویز خٹک سمجھ رہے ہیں، وفاقی وزیر داخلہ نے کہا کہ پاناما لیکس پر سنجیدہ اور قومی رویہ اپنانا ہوگا۔ آج وہ لوگ کرپشن کا رونا رو رہے ہیں جن کے اپنے دور میں حج میں بھی کرپشن ہوئی۔

انہوں نے کہا کہ کرپشن کا منطقی انجام عدالت اور کمیشن سے ہی ہو سکتا ہے۔ ہم نے ٹی او آرز کے معاملے پر اپوزیشن کی بات مانی لیکن بات آگے نہ بڑھ سکی۔ ڈیڑھ ماہ سے اس ایشو پر کھیل کھیلا جارہا ہے۔

چوہدری نثار نے جلسے میں میوزک بجانے کے حوالے سے کہا کہ یہ جس پارٹی کا ٹرینڈ ہے اسے ہی مبارک ہو، میں میوزک پر پرویز خٹک کی طرح ناچ نہیں سکتا۔

ان کا کہنا تھا کہ قومی مسائل ناچ گانوں سےحل نہیں ہوتے، سیاست کھیل کود نہیں ،مشکل کام ہے پاکستان میں حکمرانی مشکل عمل ہے۔

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں