site
stats
پاکستان

ڈاکٹرعاصم سے متعلق ڈی جی رینجرزنےرپورٹ بھجوادی ہے،چوہدری نثار

اسلام آباد : وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار نے کہا ہے کہ ڈاکٹرعاصم سے متعلق ڈی جی رینجرزنےرپورٹ بھجوادی ہے۔ منی لانڈرنگ کی رقم دہشت گردی میں استعمال ہورہی ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے وزارت داخلہ کی ذیلی اداروں کی کارکردگی سے متعلق اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کیا،اجلاس میں سیکرٹری داخلہ، آئی جی اسلام آباد، کمشنر، ڈی جی پاسپورٹ ،ڈی جی نادرا اورڈی جی ایف آئی اے سمیت دیگر متعلقہ حکام نے شرکت کی۔

وزیر داخلہ کا کہنا تھا کہ ڈی جی رینجرز کی بھیجی گئی رپورٹ پر ابھی بات نہیں کر سکتے منی لانڈرنگ سے متعلق وزیر اعظم سے بات ہوئی ہے۔ ۔

سانحہ پشاور پر اُن کا کہنا تھا کہ آپریشن کے دوران چودہ حملہ آور مارے گئے تھے جن میں سے پانچ کی شناخت ہو گئی ہے جبکہ نو دہشت گردوں کی شناخت نہیں ہوسکی،نہ ریکارڈموجودہے جس سے پتہ چلتا ہے کہ وہ پاکستانی نہیں تھے۔

اُن کا کہنا تھا حملےکاسرغنہ افغانستان سےآپریٹ کررہاتھا۔سرغنہ افغانستان میں تھا،افغان حکام کوشواہدفراہم کریں گے دہشت گردجہاں آکرٹھہرےتھےاس کی بھی نشاندہی ہوچکی ہے، وزیر داخلہ کا کہنا تھا کہ این جی اوز کے حوالے سے پالیسی مرتب کر لی ہے جس کا اعلان عید کے چندروز بعد کیا جائے گا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top