The news is by your side.

Advertisement

جیپ کی سواری کرو اور اسے اوور لوڈ بھی کردو، چوہدری نثار کی عوام سے اپیل

راولپنڈی : چوہدری نثار نے کہا ہے کہ میں روایتی سیاستدان نہیں ہوں، عزت عہدوں سے نہیں کردار سے ملتی ہے، جیپ کی سواری بھی کرو، جیپ کو اوور لوڈ بھی کردو۔

یہ بات انہوں نے چک جلال دین راولپنڈی میں ایک بہت بڑے جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے کیا، انہوں نے کہا کہ چک جلال الدین کے لوگوں کو طرح طرح کے خواب دکھائے گئے لیکن میں نے عملی کام کیے۔

میرے پاس جب بھی اقتدار آتا ہے تو میں سب سے پہلے پیسہ عوام پر ہی خرچ کرتا ہوں، عوام اور میرا رشتہ سچائی اور دیانتداری کا ہے، یہاں میرے پہلے جلسے میں90فیصد غریب لوگ تھے، یہ علاقہ غیرت مندوں کا علاقہ ہے۔

چوہدری نثار نے مزید کہا کہ مجھے پارٹی کا ٹکٹ چاہئے ہوتا تو چھپ کر بھی درخواست دے سکتا تھا، زندگی بھر کبھی پارٹی ٹکٹ کیلئے درخواست نہیں دی، میں وہ شخص ہوں جو تھوک کر چاٹتا نہیں ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ عمران خان نے دعوت دی کہ ہمارے پاس آجائیں جتنے ٹکٹ چاہئیں دیں گے لیکن میں نے فیصلہ کیا اس بار کسی جماعت کا نہیں بلکہ مخلوق خدا کا ٹکٹ لینا ہے،25جولائی کو پاکستان دیکھے گا کسی جماعت کا ٹکٹ بھاری ہے یا عوام کا،25جولائی کوچک جلال الدین کے فیصلے کا بےتابی سے انتظار کروں گا۔

مزید پڑھیں: چوہدری نثار کی باتیں تکلیف دیتی ہیں، نواز شریف

چوہدری نثار نے کہا کہ جیپ کی سواری بھی کرو ،جیپ کو اوور لوڈ بھی کردو، اللہ سے دعا ہے مجھے طاقت دے میں کہ آپ کی امیدوں پر پورا اترسکوں، میں روایتی سیاستدان نہیں ہوں، عزت عہدوں سے نہیں کردار سے ملتی ہے، انہوں نے عوام سے اپیل کی کہ 25جولائی کو ووٹ دے کر جیپ کو کامیاب کرائیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں