The news is by your side.

Advertisement

آن لائن پاسپورٹ کا افتتاح، جون تک رائج کردیں گے، وزیر داخلہ

اسلام آباد: وزیر داخلہ چوہدری نثار علی خان نے کہا ہے کہ آن لائن پاسپورٹ کی سروس کا افتتاح کردیا گیا ہے تاہم آئندہ جون تک عوام کے لیے ای پاسپورٹ کا مکمل آغاز  اور جلد آن لائن پاسپورٹ کا سسٹم رائج ہوجائے گا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے نادرا ہیڈ کوارٹر پر ای پاسپورٹ کے افتتاح کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا۔

نیا پاسپورٹ 10 سالہ مدت کے لیے ہوگا

چوہدری نثار علی خان کا کہنا تھا کہ 2 سال کے اندر پاکستان کے طول و عرض اور عالمی سطح پر آن لائن پاسپورٹ کے سلسلے کو پھیلایا جائے گا جو 10 سال کی مدت کے لیے ہوگا، سروس ابتدائی طور پر بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کے لیے شروع کی گئی ہے تاہم پہلے مرحلے میں ڈپلومیٹک اور آفیشل پاسپورٹ تیار یے جائیں گے۔

مزید 72 پاسپورٹ آفس قائم کرنے کا اعلان

وزیر داخلہ نے کہا کہ ملکی مسائل حل کرنے کے لیے تیزی سے کام کرنا ہوگا, ای پاسپورٹ کی سہولت سے سب کو فائدہ ہوگا، انہوں نے کہا کہ ایک سال میں پاسپورٹ کے 72 نئے دفاتر بنائے جائیں گے اور ہر ضلع میں دفتر قائم کیا جائے گا، ای پاسپورٹ کے بعد پاکستانیوں کو دنیا بھر میں عزت کی نگاہ سے دیکھا جائے گا۔

بے بنیاد خبر پر ادارے اور صحافی کے خلاف کارروائی کریں گے

چوہدری نثار علی خان کا کہنا تھا کہ کسی بھی شخص کا نام ای سی ایل میں شامل کرنے سے قبل تحقیقات کی جاتی ہیں، اندرونی مٹینگ کی بے بنیاد باتیں خبر بنا کر شائع کرنے والے ادارے اور صحافیوں کو قانون کے کٹہرے میں لایا جائے گا۔

صحافی ذرا سوچ سمجھ کر خبر شائع کریں

انہوں نے کہا کہ صحافیوں کو اپنی ذمہ داریوں کا احساس کرنا چاہیے اور ملکی سلامتی کے معاملے پر ذرا سوچ سمجھ کر خبر شائع کرنی چاہیے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں