The news is by your side.

Advertisement

جاتی امرا والے تضحیک بند کریں، ٹکٹ کا محتاج نہیں، چوہدری نثار

اسلام آباد: سابق وفاقی وزیر داخلہ اور مسلم لیگ ن کے رہنما چوہدری نثار علی خان نے کہا ہے کہ جاتی امرا والے  ٹکٹ نہ دینے کے لیے مضحکہ خیز ڈرامے اور تضحیک بند کریں، الیکشن لڑنے کے لیے میں کسی کے ٹکٹ کا محتاج نہیں ہوں۔

چوہدری نثار علی خان کی جانب سے جاری بیان میں اُن کا کہنا تھا کہ  پہلے بھی واضح کرچکا کہ ان کے ٹکٹ کا محتاج نہیں اور نہ ہی امیدوار ہوں، مجھے ٹکٹ نہ دینے کا بہانہ کر کے مضحکہ خیز ڈرامے کیے جارہے ہیں۔

اُن کا کہنا تھا کہ  صحت یابی کےبعدتمام امور پر کھل کر اظہارکروں گا، جاتی امرا والے ڈراموں اور  بچکانہ حرکتوں سے اپنا مذاق نہ بنوائیں بلکہ سنجیدگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے ایک مؤقف اختیار کریں۔

مسلم لیگ ن کے رہنما کا کہنا تھا کہ ایسے سینئر پارٹی اراکین جو بار بار منتخب ہوئے انہیں ٹکٹ کے لیے انٹرویو کی ضرورت نہیں ہوتی تاہم اس بار نیا فارمولا سامنے آیا جو مضحکہ خیز ہے۔

مزید پڑھیں: مسلم لیگ ن چوہدری نثار کو ٹکٹ نہیں‌ دے گی، پرویز رشید نے عندیہ دے دیا

دوسری جانب چوہدری نثار علی خان نے قومی اسمبلی کے حلقے این اے 59 اور صوبائی اسمبلی کی 2 نشتوں پی پی 10 اور 12 سے کاغذات نامزدگی آزاد حیثیت سے جمع کروادیے۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز مسلم لیگ ن کے ذرائع نے دعویٰ کیا تھا کہ قائد مسلم لیگ ن نوازشریف نے الیکشن کے لیے چوہدری نثار کو ٹکٹ دینے سے صاف انکار کردیا جبکہ شہباز شریف سابق وفاقی وزیر داخلہ کو پارٹی ٹکٹ دینے پر بضد تھے۔

اسے بھی پڑھیں: مسلم لیگ ن کا چوہدری نثار کو ٹکٹ جاری کر نے کا فیصلہ

مسلم لیگ ن کے سینئر رہنما کے ٹکٹ کے معاملے پر قائد اور صدر مسلم لیگ ن کے آپسی اختلافات کھل کر سامنے آئے، سابق نااہل وزیراعظم کا کہنا تھا کہ اگر چوہدری نثار درخواست دیں گے تب ہی ٹکٹ جاری کرنے پر غور کیا جاسکے گا۔

دوسری جانب چوہدری نثار دوٹوک مؤقف اختیار کرچکے ہیں کہ وہ پارٹی ٹکٹ کے حوالے سے کسی کی خوش آمد نہیں کریں گے اور نہ ہی کوئی درخواست دیں گے اگر پارٹی قیادت مناسب سمجھے گی تو خود ہی ٹکٹ دے گی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں