The news is by your side.

Advertisement

اسلام آباد دھرنا: شاہ محمود قریشی کی چوہدری پرویزالہٰی سے ملاقات

اسلام آباد : دو نومبر کو اسلام آباد جام کرنے کیلئے تحریک انصاف کے اراکین ہم خیال جماعتوں کو ہمنوا بنانے کیلئےسرگرم ہیں، اس حوالے سے پی ٹی آئی رہنما شاہ محمود قریشی نے پرویزالہٰی سے ملاقات کی، ق لیگ نے پی ٹی آئی کےمؤقف کی تائید کردی۔

تفصیلات کے مطابق تحریک انصاف کے رہنما شاہ محمود قریشی نے ق لیگ کے رہنما پرویزالہٰی سے اسلام آباد میں ان کی رہائش گاہ پر ملاقات کی ہے، انہوں نے کہا کہ چوہدری شجاعت حسین کی صحت ٹھیک نہیں علاج کیلئے جرمنی میں ہیں۔ان کی تیمارداری کیلئے بھی آئے ہیں۔

ملاقات میں پاناما لیکس کی تحقیقات اور ملک کی سیاسی صورتحال کے حوالے سے تبادلہ خیال کیا گیا۔ ملاقات کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے شاہ محمود قریشی کا کہنا ہے کہ چوہدری پرویز الہیٰ سے 4 نکات پر بات چیت ہوئی ہے، ق لیگ نے پی ٹی آئی کے مؤقف کی تائید کی ہے، شاہ محمود قریشی نے دھرنے کی حمایت کرنے پر چوہدر ی برادران کا شکریہ ادا کیا اور دھرنے میں شرکت کی دعوت بھی دی۔

اس موقع پر چوہدری پرویز الہیٰ کا کہنا تھا کہ پانامہ لیکس کی تحقیقات کے حوالے سے پی ٹی آئی اور ق لیگ کا مؤقف ایک ہے، جبکہ موجودہ حکمران اور نریندر مودی ایک پیج پر ہیں، اداروں کی حفاظت اور پاکستان کی سلامتی کی بات ہو تو پی ٹی آئی کا ساتھ دینا ضروری ہے۔

انہوں نے کہا کہ ہماری جماعت اور پی ٹی آئی ایک پیج ہے۔ ٹی او آرز کے معاملے پر ق لیگ اور تحریک انصاف کا موقف یکساں تھا تحریک انصاف کا موقف ہر مسلم لیگی کے دل کی آواز ہے۔

انہوں نے کہا کہ اپوزیشن کی جماعتوں کوبھی ایک پیج پر ہونا چاہیئے۔جو کام اداروں اور پاکستان کی حفاظت کے لئے عمران خان کررہے ہیں۔اس میں ہم سب کو ساتھ ہیں۔شاہ محمود قریشی نے مسلم لیگ ق کے انتخابات میں چوہدری شجاعت اور چوہدری پرویز الہی کو منتخب ہونے پر مبارکباد دی۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں