The news is by your side.

Advertisement

قوم کو جنرل قمر جاوید باجوہ کی اشد ضرورت ہے، چوہدری شجاعت حسین

لاہور: مسلم لیگ ق کے صدر چوہدری شجاعت نے کہا ہے کہ آرمی چیف کی مدتِ ملازمت میں توسیع کے حکومتی فیصلے کی حمایت کرتے ہیں، قوم کو جنرل قمر جاوید باجوہ کی اشد ضرورت ہے۔

تفصیلات کے مطابق چوہدری شجاعت حسین کا کہنا تھا کہ فوج کے سپہ سالار کی تقرری باقاعدہ نظام کے تحت ہوئی، اس معاملے کے قانونی پہلو عدالت میں زیر بحث ہیں۔

چوہدری شجاعت کا کہنا تھا کہ بھارتی میڈیا آرمی چیف کے معاملے پر پاکستان کو حسب معمول تنقید کا نشانہ بنا رہا ہے جبکہ یہ ہمارا اندورنی مسئلہ ہے، بھارت یا کسی بھی ملک سے اس کا کوئی تعلق نہیں ہے۔

مزید پڑھیں: حکومت کل تک اس معاملے کا حل نکالے، پھر ذمہ داری ہم پر آ جائے گی ، چیف جسٹس کے ریمارکس

اُن کا کہنا تھا کہ مسلم لیگ ق آرمی چیف کی مدت میں توسیع کےفیصلےکی حمایت کرتی ہے کیو نکہ قوم کوجنرل قمرجاویدباجوہ کی اشدضرورت ہے، پاکستانی قوم افواجِ پاکستان کے ساتھ اور اُن کی خدمات کا اعتراف کرتے ہیں۔

چوہدری شجاعت حسین کا مزید کہنا تھا کہ بھارت یاد رکھے پاکستان کے خلاف غلط اندازوں سے نقصان ہوتا ہے، پاکستان کی افواج ملک کےدفاع کی بھرپورصلاحت رکھتی ہیں۔

یاد رہے کہ آرمی چیف آف اسٹاف کی مدتِ ملازمت میں توسیع کا معاملہ سپریم کورٹ میں زیر سماعت ہے جہاں چیف جسٹس کی سربراہی میں تین رکنی بینچ مقدمے کو سُن رہا ہے، آج ہونے والی سماعت میں حکومت کی جانب سے اٹارنی جنرل پیش ہوئے جنہوں نے حکومتی مؤقف پیش کیا، عدالت نے سماعت کل تک ملتوی کرتے ہوئے حکومت کو ایک روز  کی مزید مہلت دے دی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں