The news is by your side.

Advertisement

بھارت نے مسئلہ کشمیر پر دنیا کو اندھیرے میں رکھا ہوا ہے، چیئرمین کشمیر کمیٹی

اسلام آباد: چیئرمین کشمیر کمیٹی فخر امام نے کہا ہے کہ کشمیریوں کی منزل بھارت سے آزادی ہے، بھارت نے مسئلہ کشمیر پر دنیا کو اندھیرے میں رکھا ہوا ہے۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین کشمیر کمیٹی فخر امام نے اسلام آباد میں تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ بھارت 70 برسوں میں تمام حربے آزما کر کشمیریوں کو اپنا نہیں بنا سکا ہے، کشمیریوں کی منزل بھارت سے آزادی ہے۔

انہوں نے کہا کہ بھارت نے کشمیر میں انسانی حقوق کی پامالیوں کی انتہا کردی ہے، بھارت یاد رکھے بزور جبر کشمیریوں کو دبانا ناممکن ہے، پاکستان مشئلہ کشمیر کے مذاکرات سے پر امن حل کا خواہاں ہے۔

فخر امام نے کہا کہ عالمی برادری بھارتی مظالم کا شکار مظلوم کشمیریوں کی آواز سنے، کشمیر اقوام متحدہ کے ایجنڈے پر دیرینہ حل طلب مسئلہ ہے، اقوام متحدہ مسئلہ کشمیر کے پر امن حل کے لیے سنجیدہ کردار ادا کرے۔

مزید پڑھیں: بھارتی فوج کی جارحیت، گزشتہ پانچ سال کے دوران 1427 کشمیریوں کی شہادت

چیئرمین کشمیر کمیٹی نے کہا کہ تاریخ سے سبق نہ سیکھنے والی قومیں کامیاب نہیں ہوسکتیں، بدقسمتی سے نوجوان نسل اپنی تاریخ سے نہ آشنا ہے۔

فخر امام کا کہنا تھا کہ پاکستان شدید معاشی مشکلات کا شکار ہے، قوم کو مل کر ملک کو موجودہ معاشی بحران سے نکالنا ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ امید ہے وزیراعظم عمران خان کی امریکی صدر سے ملاقات کے مثبت نتائج برآمد ہوں گے، امید ہے کہ عمران خان اور ٹرمپ کی ملاقات دوطرفہ تعلقات میں بریک تھرو ثابت ہوگی۔

فخر امام کا کہنا تھا کہ نوجوان ملکی ترقی میں اہم کردار ادا کرسکتے ہیں، پاکستانی نوجوان نسل کو مناسب رہنمائی فراہم کرنے کی ضرورت ہے، طلبا کو انفارمیشن ٹیکنالوجی کے میدان میں آگے بڑھنا ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں