The news is by your side.

Advertisement

ملکی دولت لوٹنے والوں سے آہنی ہاتھ سے نمٹا جائے گا: چیئرمین نیب

لاہور:چیئرمین جسٹس(ر) جاوید اقبال نے کہا ہے کہ ملکی دولت لوٹنے والوں کے ساتھ آہنی ہاتھوں سے نمٹا جائے گا.

ان خیالات کا اظہار انھوں نے نیب لاہور کے دورے کے موقع پر کیا، اس موقع پر ڈی جی نیب لاہورنے مختلف انکوائریز اور مقدمات پر بریفنگ دی.

نیب لاہورنے بدعنوان عناصرسے 18 ارب برآمد کر کے متاثرین کو واپس کئے

چیئرمین نیب

چیئرمین نیب نے ہدایت کی کہ سپریم کورٹ بھجوائے گئے مقدمات کو مقررہ وقت کے اندر مکمل کئے جائیں، میگا کرپشن مقدمات کو جلدمنطقی انجام تک پہنچایا جائے.

ان کا کہنا تھا کہ قانون کی نظرمیں سب برابر ہیں، ہر کسی کا مرتبہ، عہدہ نیب دفتر کے باہر ختم ہوجاتا ہے، نیب میں سب کےساتھ بلاتفریق قانون کےمطابق سلوک ہوگا.

چیئرمین نیب کے مطابق ادارے کا الیکشن سے کوئی تعلق نہیں، البتہ ملکی دولت لوٹنے والوں کے ساتھ آہنی ہاتھوں سے نمٹا جائے گا.

انھوں نے کہا کہ نیب افسران، اہل کار دھمکی اوردباؤ کے بغیر کیسز پرتوجہ دیں، کرپشن کو بروقت روکنا اور اس کا تدارک وقت کی ضرورت ہے، نیب بدعنوانی کے خاتمے کو اپنی اولین ترجیح قراردیتا ہے.

جسٹس (ر) جاوید اقبال کا کہنا تھا کہ نیب لاہورنے بدعنوان عناصرسے 18 ارب برآمد کر کے متاثرین کو واپس کئے، سپریم کورٹ، ہائیکورٹ، احتساب عدالتوں کے فیصلوں پرعمل کیا جائے گا.


نیب ہیڈ کوارٹرز کو بارود سے اڑانے کی دھمکی دی گئی ہے: جسٹس (ر) جاوید اقبال کا انکشاف


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں