The news is by your side.

Advertisement

‘ایس اوپیز پر عمل کریں گے تو انشااللہ وبا کا خاتمہ ہوجائے گا’

کوئٹہ: نیشل ڈیزاسٹر مینیجمنٹ اتھارٹی (این ڈی ایم اے) کے چیئرمین لیفٹیننٹ جنرل محمد افضل کا کہنا ہے کہ ایس اوپیزپرعمل کریں گے تو انشااللہ وبا کا خاتمہ ہوجائے گا۔

تفصیلات کے مطابق نیشل ڈیزاسٹر مینیجمنٹ اتھارٹی (این ڈی ایم اے) کے چیئرمین لیفٹیننٹ جنرل محمد افضل کوئٹہ پہنچے اور وہاں نےفاطمہ جناح چیسٹ اینڈ جنرل اسپتال اور بولان میڈیکل کمپلیکس کا دورہ کیا۔

چیئرمین این ڈی ایم اے لیفٹیننٹ جنرل محمد افضل نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ڈاکٹرز ہمارے فرنٹ لائن سولجر ہیں، اسپتالوں میں اضافی بستروں کیساتھ دیگرسہولتیں بھی دے رہے ہیں۔

چیئرمین این ڈی ایم اے کا کہنا تھا کہ ہم سب عیدالاضحیٰ پرایس اوپی پیز پرعملدرآمدکریں گے ، ایس اوپیز پر عمل کریں گے تو انشااللہ اس وبا کا خاتمہ ہوجائے گا۔

ٹڈی دل کے حوالے سے چیئرمین لیفٹیننٹ جنرل محمد افضل نے کہا کہ  لوکسٹ آپریشن میں ہمارے9جہاز حصہ لے رہےہیں، انشااللہ ہم سب ملکر ٹڈی دل پر بھی قابو پالیں گے ، ٹڈی دل کے خاتمےکیلئے تمام وسائل استعمال کررہے ہیں۔

یاد رہے عید الفطر کے بعد چیئرمین لیفٹیننٹ جنرل محمد افضل نے کہا تھا کہ عوام نے عید الفطر کے دنوں میں ایس او پیز کی خلاف ورزی کی جس کے نتائج سامنے آئیں گے، وینٹی لیٹرز کےحوالے سے پاکستان میں حالات کنٹرول میں ہیں مگر یہ عید ایس اوپیز کی بڑی خلاف ورزی پر گزاری گئی ہے۔

چیئرمین این ڈی ایم این اے نے عوام سے اپیل کی تھی کہ وہ وزارت صحت کی جانب سے جاری ہونے والی ایڈوائزری پر بھرپور طریقے سے عمل کریں کیونکہ عید پر ایس او پیز کی کھل کر خلاف ورزی کی گئی، جب جب ایس او پیز کو بالائے طاق رکھا جائے گا تب تب خوفناک نتائج سامنے آئیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں