The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل فرنچائز مالکان اور چیئرمین پی سی بی کی ملاقات، میچز پاکستان میں کروانے پر اتفاق

لاہور: پی ایس ایل فرنچائز مالکان اور چیئرمین پی سی بی احسان مانی کے درمیان ملاقات ہوئی جس میں پی ایس ایل 5 کے تمام میچز پاکستان میں کروانے پر اتفاق کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق پی ایس ایل فرنچائز مالکان نے چیئرمین پی سی بی احسان مانی سے لیگ کے پاکستان میں انعقاد پر تبادلہ خیال کیا، ملاقات میں پی ایس 5 کے تمام میچز پاکستان میں کروانے پر اتفاق کیا گیا۔

ذرائع کے مطابق چیئرمین پی سی بی نے کہا کہ غیرملکی کھلاڑیوں کے تحفظات دور کرنے کی کوشش کریں گے، غیرملکی کھلاڑیوں کو پاکستان لانے کے لیے بورڈ حکام بریفنگ دیں گے۔

غیرملکی کھلاڑیوں کو بورڈ حکام کے ساتھ فرنچائز نمائندے بھی سیکیورٹی کی یقین دہانی کرائیں گے، پی ایس ایل گورننگ کونسل اجلاس کی تاریخ کا اعلان جلد کرنے پر اتفاق کیا گیا۔

مزید پڑھیں: پی ایس ایل فائیو کی تیاریاں شروع کردی گئیں، 20 فروری سے آغاز ہوگا

اجلاس میں پی ایس ایل فنانشل ماڈل پر بھی غور کیا گیا، لیگ کے شیڈول کو گورننگ کونسل اجلاس میں حتمی شکل دی جائے گی، بورڈ حکام نے فرنچائز مالکان کے تحفظات دور کرنے کی یقین دہانی کرادی۔

یاد رہے کہ پاکستان سپر لیگ سیزن فائیو کی تیاریاں شروع کردی گئی ہیں، کھلاڑیوں کی ڈرافٹنگ نومبر اور ٹورنامنٹ کا آغاز 20 فروری سے ہوگا۔

پی ایس ایل کے روایتی حریف کراچی کنگز اور لاہور قلندر کے درمیان سیزن فائیو کے افتتاحی میچ اور مقام پر غور بھی شروع کردیا گیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں