The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل تھری کے چارمیچ کراچی میں ہوں گے، نجم سیٹھی

لاہور : چیئرمین پی سی بی نجم سیٹھی نے کہا ہے کہ پی ایس ایل تھری کے چار میچز کراچی میں ہوں گے، اس کے بعد انٹرنیشنل کرکٹ بھی واپس آئے گی، ورلڈ الیون کے میچز کراچی میں کرانے کی کوشش کی تھی، دو سال بعد پی ایس ایل میں 7ویں ٹیم بھی شامل کرلیں گے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام اعتراض ہے میں خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کہی، نجم سیٹھی نے کہا کہ ورلڈ الیون کی پاکستان آمد بہت بڑی کامیابی ہے، ورلڈ الیون کے ایک سے دو میچز کراچی میں کرانے کیلئے بہت کوشش کی۔

ورلڈالیون کا میچ کراچی میں نہیں ہوسکے گا

، آئی سی سی کی پوزیٹو رپورٹ تمام ممبرز کو جانی چاہئیے، ورلڈ الیون کا میچ پاکستان میں کرانے کیلئےآئی سی سی سے کہا ہے، آئی سی سی کی سیکیورٹی ٹیم کی جانب سے گرین سگنل مل گیا ہے، البتہ ورلڈالیون کا میچ کراچی میں نہیں ہوسکے گا، کسی بھی ٹیم کی ہار ہو لیکن جیت پاکستان کی ہوگی۔

پی ایس ایل کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کہ سیکیورٹی ٹیم کی میٹنگ کے بعد کراچی میں چار میچز کرانے کی کوشش کرینگے، اگلے سال کراچی اسٹیڈیم تیارہوجائیگا، پھر پی ایس ایل کےچار میچز کرائینگے۔

پی ایس ایل کیلئے ساتویں ٹیم بھی شامل کریں گے

نجم سیٹھی نے بتایا کہ پی ایس ایل کی چھٹی ٹیم پچاس کروڑ سے زائد میں فروخت ہوئی، دو سال بعد پی ایس ایل کیلئے ساتویں ٹیم بھی شامل کریں گے، فاٹا، سیالکوٹ، فیصل آباد کی ٹیموں میں سے کوئی ٹیم شامل ہوسکتی ہے، فاٹا میں زیادہ ٹیلنٹ ہے، فاٹا میں ویمن ٹیم ٹیلنٹ ہنٹ بھی بھیجی تھی، پشاورمیں اکیڈمی کیلئےایم او یو سائن کرینگے۔

سری لنکاکےآنےسےدیگرٹیمیں بھی پاکستان آئیں گی

ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ سری لنکاسے کہا تھا آپ پاکستان نہیں آئیں گے تو کوئی نہیں آئیگا، سری لنکا سے ایک دو میچ پاکستان میں کھیلنےکی بات ہوئی ہے۔

سری لنکاکےآنےسےدیگرٹیمیں بھی پاکستان آئیں گی، زمبابوے کی ٹیم کسی سیکیورٹی کمپنی کی گارنٹی کے بغیرآئی تھی، ٹاپ کی سیکیورٹی کمپنی پاکستان میں معاملات کو دیکھ رہی ہے، گرین سگنل ملتےہی دیگر ٹیمیں بھی پاکستان آنا شروع ہوجائیں گی۔

ہم نے بھارت میں کھیلنے سےانکار کردیا

نجم سیٹھی نے مزید کہا کہ بھارت ہم سے چیمپئنزٹرافی کھیلنے کوبھی راضی نہیں تھا، بعد میں بھارت چیمپئنز ٹرافی کھیلا اور ہار گیا، بھارت سے سیریزکھیلنے سےمتعلق کچھ حد تک کامیابی ہوئی،اب پاکستان،بھارت،سری لنکا سیریز سے متعلق بات چل رہی ہے۔

بھارتی کھلاڑی کو اجازت نہیں کہ وہ کسی اورلیگ میں کھیلے، بھارت میں اس وقت مودی کی انتہا پسند حکومت ہے، بی سی سی آئی کی لیڈرشپ بھارتی سپریم کورٹ کےتحت چل رہی ہے۔

بی سی سی آئی کی لیڈر شپ کہتی ہے کہ بھارتی حکومت انہیں اجازت نہیں دیتی، بھارت نے کہا تھا کہ پاکستان بھارت میں آکر کھیل سکتا ہے، لیکن ہم نے بھارت میں کھیلنے سےانکار کردیا۔

شاہدآفریدی ریٹائرہوچکے ہیں، فیئر ویل نہیں مل سکتا

نجم سیٹھی نے کہا کہ میرے دور میں تین اسٹارکھلاڑی تھے، یونس خان ، شاہد آفریدی اورمصباح الحق، شاہد آفریدی نے کہا تھا کہ فیئرویل میچ کھیلنے دیں، ہم نے کہا کہ پلیئر ریٹائرڈ ہوجائے تو اسے فیئر ویل نہیں مل سکتا۔

شاہد آفریدی سے کہا کہ ہماری کچھ مجبوریاں ہیں، البتہ میں ایک چیز کرسکتا ہوں، ورلڈ الیون آرہی ہے اس میں کھیلنا چاہو تو بتادو، شاہد آفریدی کو ورلڈالیون کیخلاف کپتان بنانے کی بھی آفر کی تھی، لیکن وہ نہ مانے اور کہا کہ شکریہ اب اس بات کو رہنے ہی دیں۔

شاہد آفریدی نے کہا کہ مجھے پیار اور عزت چاہیے اور کچھ نہیں۔ یونس، مصباح، آفریدی کو ایوارڈ تقریب میں مدعو کیا ہے، تینوں سینئر کھلاڑیوں کیلئےایوارڈ کی بھی سفارش کی ہے۔

ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ اسپاٹ فکسنگ ہوتی ہے تو دیکھنا ہوتا ہے کہ وہ کتنا بڑا اسٹار ہے، غلطی کرنے پر اسٹار سمیت کوئی بھی ہو سخت سزاہونی چاہیے، سزاکاٹیں، معافی مانگیں تو آپ واپس آجائیں،آپ کی عزت کروں گا، ہم کون ہوتے ہیں معافی دینے والے، سزا اپنی جگہ ہوتی ہے۔

مکمل پاورسلیکٹرز کےپاس ہونی چاہئیے

کرکٹ بورڈ میں مختلف سروسز پر40کھلاڑی موجود ہیں، چیف سلیکٹرز کے پاس پاور کی بات نہیں، رائٹس چاہئیے ہوتے ہیں، جوکھلاڑی آپ سلیکٹ کریں اسے کوئی چیلنج نہ کرسکے، مکمل پاورسلیکٹرز کےپاس ہونی چاہئیے، چیئرمین بھی مداخلت نہ کرسکے۔

کسی کھلاڑی سے متعلق چیئرمین نہیں سلیکٹرز جواب دہ ہونا چاہیے، راشد لطیف اور معین خان کوپیشکش کےلئے کال کی تھی، راشد لطیف پی سی بی میں شامل ہونے کی خواہش ظاہرکریں گے تو ان کا ساتھ دونگا۔

امریکی جرنیل ناکامی کے باوجود افغانستان میں ہار نہیں ماننا چاہتے

نجم سیٹھی نے کہا کہ امریکا ہرجنگ میں ناکام ہوا، وہ سامراج ملک ہے بازنہیں آتا، امریکی جرنیل ناکامی کے باوجود افغانستان میں ہار نہیں ماننا چاہتے، ڈونلڈ ٹرمپ نے کہاتھا کہ صدر بناتو افغانستان سے فوج واپس بلالونگا، جرنیلوں نے ٹرمپ کا گریبان پکڑلیا، کیسے دستبردارہوگئے، پاکستان کی وجہ سےجنگ ہارنا محض امریکا کا الزام ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں