The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں پی ایس ایل کا فائنل کر کے دکھائیں گے، نجم سیٹھی

لاہور: پاکستان کرکٹ بورڈ کے چیئرمین نجم سیٹھی نے کہا ہے کہ عوام کی دعائیں رنگ لے آئیں پی ایس ایل کامیاب ایونٹ بن گیا، کراچی میں پی ایس ایل کا فائنل کر کے دکھائیں گے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے میڈیا سے بات چیت کرتے ہوئے کیا، نجم سیٹھی کا کہنا تھا کہ پی ایس ایل کسی کے ذاتی فائدے کے لیے نہیں بلکہ پاکستان کے لیے ہے، کچھ لوگ ہیں جو ہمیشہ عوام کی خواہشات پر ٹھنڈا پانی ڈالتے ہیں۔

چیئرمین پی سی بی نجم سیٹھی کی ڈی جی آئی ایس پی آر سے ملاقات

انہوں نے کہا کہ ہمارا بیک اپ پروگرام بہت مضبوط ہے، نمبر 2 یا 3 کی بات نہیں بہترین کھلاڑی پاکستان آئیں گے، ہر انٹرنیشنل پلیئر سے مل کر انہیں مطمئن کریں گے، ہاتھ مضبوط کر کے آسٹریلیا، نیوزی لینڈ کی ٹیموں سے بھی بات کریں گے۔

چیئرمین پی سی بی نجم سیٹھی کا کہنا تھا کہ نئے ڈرافٹ میں شامل ہر کھلاڑی نے کہا ہم پاکستان آئیں گے، ہم نے اپنی مضبوط حکمتِ عملی تیار کر رکھی ہے، پوری دنیا میں پی ایس ایل کامیاب ایونٹ بن کر ابھرا ہے۔

پی ایس ایل ایک فیملی ہے جہاں کراچی و لاہور بڑے بھائی ہیں، نجم سیٹھی

ان کا مزید کہنا تھا کہ انٹرنیشنل سیکیورٹی ٹیم کی رپورٹ کا انتظار ہے، رپورٹ آنے کے بعد پلیئرز کے دلوں سے خوف نکل جائے گا۔

یاد رہے گذشتہ دنوں چیئرمین پاکستان کرکٹ بورڈ نجم سیٹھی نے کہا تھا کہ پی ایس ایل میں حصہ لینے والی تمام ٹیمیں بچوں کی طرح ہیں اور جیسے ماں کو بچے پیارے ہوتے ہیں ویسے ہی سب ٹیمیں پیاری ہیں جس میں کراچی اور لاہور کو بڑے بھائیوں سی حیثیت حاصل ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں