The news is by your side.

Advertisement

چیئرمین پی سی بی سمیت دیگر کرکٹرز کی مرحوم عبدالقادر کے گھر آمد، اہلخانہ سے تعزیت

لاہور: چیئرمین پاکستان کرکٹ بورڈ احسان مانی اور پی ٹی آئی رہنما ابرار لاحق سمیت دیگر کرکٹرز مرحوم عبدالقادر کی رہائش گاہ پہنچے اور اہل خانہ سے تعزیت کی۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین پی سی بی کی مرحوم کرکٹر کے گھر آمد پر کرکٹر عمر اکمل اور کامران اکمل بھی موجود تھے۔ اس موقع پر احسان مانی کا دکھ کا اظہار کرتے ہوئے کہنا تھا کہ لاہور پہنچتے ہی تعزیت کے لیے عبدالقادر کے گھر پہنچا ہوں۔

انہوں نے کہا کہ عبدالقادر کی خدمات کو ہمیشہ یاد رکھا جائے گا، عبدالقادر جن چیزوں کی نشاندہی کرتے تھے ان کاجائزہ لیں گے، پاکستان کرکٹ کا عبدلقادر ایک بڑا نام تھا۔

درین اثنا سابق کرکٹر عاقب جاوید بھی مرحوم کے گھر پہنچے۔ ان کا کہنا تھا کہ اچانک موت کسی کے لیے آسان نہیں ہوتی، پہلے سے کوئی بیمار ہوتو صبر آجاتا ہے۔

سابق کرکٹر عاقب جاوید نے کہا کہ عبدالقادر کا انتقال اہلخانہ کیلئے بہت بڑا صدمہ ہے، پاکستان سے باہر بہت کم لوگوں کو مانا جاتا ہے ان میں عبدالقادر بھی ہیں، وہ دلیر انسان تھے، کرکٹ بورڈسمیت کسی سے ڈرتے نہیں تھے۔

لاہور: لیجنڈ کرکٹر عبدالقادر سپرد خاک

علاوہ ازیں رہنما پی ٹی آئی ابرارالحق کا کہنا تھا کہ عبدالقادر انتہائی درویش صفت انسان تھے، پوری پاکستانی قوم ان کے اہل خانہ کےغم میں برابر کی شریک ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ عبدالقادر کی خدمات بہت زیادہ ہیں، وزیراعظم سے انفنٹری روڈ کا نام عبدالقادر سے منسوب کرنے کی درخواست کروں گا۔

خیال ہے کہ سابق ٹیسٹ کرکٹر عبدالقادر مرحوم کا ملک سے محبت کرنے کا ایک الگ ہی انداز تھا، کمرے کو قومی پرچم کے رنگ میں رنگ رکھا تھا۔ پردے، کرسیاں اور میز سب قومی پرچم کے رنگوں میں رنگے ہوئے ہیں، مرحوم عبدالقادر نے کبھی یہ کمرہ استعمال نہیں کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں