site
stats
پاکستان

متعدد شہری لاپتا: چیئرمین سینیٹ نے حکومت سے جواب طلب کرلیا

اسلام آباد: چیئرمین سینیٹ رضا ربانی نے لوگوں کے لاپتا ہونے کا نوٹس لیتے ہوئے کہا ہے کہ یہ اہم ایشو ہے، اگر ریاست اس کا کھوج نہیں لگاسکتی تو یہ بڑی عجیب بات ہے۔

سینیٹ کا اجلاس چیئرمین سینیٹ رضا ربانی کی زیر صدارت منعقد ہوا۔ شہریوں کے لاپتا ہونے پر سینیٹ کے اجلاس میں معاملہ اٹھایا گیا۔

چیئرمین سینیٹ رضا ربانی نے کہا کہ پاکستان میں لوگوں کا لاپتا ہونا اہم معاملہ ہے،لوگوں کے لاپتا ہونے کے معاملے کو کم نہیں سمجھتے،اگر ریاست اس کا کھوج نہیں لگاسکتی تو یہ بڑا عجیب معاملہ ہے۔

وزیر مملکت برائے داخلہ بلیغ الرحمان نے کہا کہ لاپتا افراد کی تلاش کے لیے کام کر رہے ہیں، ملک میں 5 افراد لاپتا ہوئے،خبر چلانے والے سے پوچھا تو اس کے پاس ثبوت نہیں تھا، اس معاملے کی انکوائری کر رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ کراچی سے اسلام آباد آنے والا ثمر عباس لا پتا ہوا ہے، اسلام آباد میں جی الیون سے اسے ایس ایم ایس کیا گیا، پولیس انکوائری کررہی ہے،ایف آئی آر درج کرلی گئی ہے۔

چیئرمین سینیٹ نے کہا ہے کہ اگر کوئی ملزم ہے تو اس کے خلاف کارروائی کی جائے،ریاست کو پتا نہ ہونا پھر پارلیمنٹ کو مکمل بریفنگ نہ دینا غلط ہے، افسوس ہے آپ کے پاس معلومات نہیں ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top