The news is by your side.

Advertisement

پاکستان نے دہشت گردی کے خلاف جنگ جیت لی ہے، صادق سنجرانی

اسلام آباد: چیئرمین سینیٹ صادق سنجرانی نے کہا ہے کہ پاکستان نے دہشت گردی کے خلاف جنگ جیت لی ہے، پاکستان نے ہمیشہ اپنی سرحدوں کا بھرپور دفاع کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین سینیٹ صادق سنجرانی نے پیغام اسلام کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ مذہبی ہم آہنگی و باہمی برداشت کے فروغ کی ضرورت ہے، موجودہ حالات میں علمائے کرام کی رہنمائی مشعل راہ ہے، اسلام امن و برداشت کا مذہب ہے۔

چیئرمین سینیٹ نے کہا کہ اسلام اخوت، مساوات، برداشت اور مذہبی و سماجی اتحاد کی تعلیم دیتا ہے، پاکستان صرف ایک ریاست کا نام نہیں ہے، پاکستان بے پناہ شہداء کی قربانیوں کا مظہر ہے۔

انہوں نے کہا کہ پارلیمان کو اپنی ذمہ داریوں کا مکمل ادارک ہے، ہم سب کو مل کر ریاست کی مضبوطی اور استحکام کے لیے کام کرنا ہوگا۔

مزید پڑھیں: پوری پارلیمنٹ مسلح افواج کے شانہ بشانہ کھڑی ہے، صادق سنجرانی

صادق سنجرانی نے کہا کہ دہشت گردی کو کسی خاص مذہب سے منسلک کرنا درست نہیں ہے، مسلم امہ کو جارحیت، تعصب اور دہشت گردی کا سامنا ہے، مسلم امہ کو درپیش چیلنجز سے نمٹنے کے لیے متحد ہونا ہوگا۔

واضح رہے کہ رواں سال فروری میں پاک بھارت کشیدگی کے حوالے سے چیئرمین سینیٹ صادق سنجرانی کا کہنا تھا کہ پوری پارلیمنٹ اپنی مسلح افواج کے شانہ بشانہ کھڑی ہے۔

صادق سنجرانی کا کہنا تھا کہ اوآئی سی کے ممبر ممالک کو تحفظات سے آگاہ کردیا ہے، پارلیمانی ڈپلومیسی پربھی کام کررہے ہیں، پوری پارلیمنٹ اپنی افواج کے ساتھ کھڑی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں