The news is by your side.

Advertisement

آصف زرداری بھی نوازشریف کی طرح بڑا ڈاکو ہے، عمران خان

چکوال : چیئرمین تحریک انصاف عمران خان نے کہا ہے کہ آصف زرداری بھی نوازشریف کی طرح ملک کا بڑا ڈاکو ہے، لیکن اب ملک لوٹنے والوں کے دن ختم ہوچکے ہیں، مجھے ایک نیا پاکستان بنتا ہوا نظر آرہا ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے چکوال میں تحریک انصاف کے زیر اہتمام جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کیا، عمران خان نے کہا کہ پہلے مک مکا کرکے ملک کو لوٹا جاتا تھا اب ایسا نہیں کیونکہ یہ نیا پاکستان ہے، ملک لوٹنے والوں کےدن ختم ہوچکے۔

انہوں نے چیئرمین نیب کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ چیئرمین صاحب آپ کو نظرنہیں آیا؟ آصف زرداری کو کیسے بچالیا گیا، چیئرمین نیب بڑے ڈاکو کو چھوڑ کر چھوٹے چور کو پکڑتا ہے،چھوٹے چوروں نے ملک کا اتنا نقصان نہیں کیا جتنا اس ملک کو بڑے چوروں نے لوٹا اور مقروض بنایا ہے۔

عمران خان نے کہا کہ اب شہبازشریف کے خلاف نیب میں کیس لے کرجائیں گے، ملتان کی میٹرو ٹرین منصوبے میں پونے دو کروڑ روپے کی کرپشن کی گئی۔

شہبازشریف نے پیسہ چوری کرکے چین بھیجا، نیب کے چیئرمین تیار ہوجائیں شہبازشریف کا کیس لے کر آرہے ہیں۔ ان کا کہنا تھا کہ کرپشن کے گاڈ فادر نے اپنے لوگ اپنے اداروں میں بٹھائے ہوئے ہیں۔

عمران خان نے ریلی سےخطاب میں کہا کہ اب گو نواز گو ہوگیا ہے، پہلی بار کسی بڑے کااحتساب ہواہے، این اے120میں پتہ چل جائےگا جکہ قوم عدلیہ کے ساتھ ہے یا ڈاکو کے ساتھ؟

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں