The news is by your side.

Advertisement

مقبوضہ کشمیر کا آبادیاتی تناسب تبدیل کرنا عالمی قوانین کے منافی ہے،وزیرخارجہ

اسلام آباد: وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کا کہنا ہے کہ مقبوضہ کشمیر کا آبادیاتی تناسب تبدیل کرنا عالمی قوانین کے منافی ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کی زیرصدارت کشمیر کی صورتحال پر اینکرز کو بریفنگ دی گئی۔وزیر خارجہ نے مقبوضہ کشمیر اور خطے میں امن کی صورت حال سے متعلق آگاہ کیا۔

اس موقع پر شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ تمام کشمیری 5 اگست 2019 کے اقدامات کو مسترد کرتے ہیں،بھارت سرکار کے غیرآئینی اور یکطرفہ اقدامات کو مسترد کرچکے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان نے بھارت کی ہندوتوا پالیسیوں کو ہر فورم پر بے نقاب کیا،مقبوضہ کشمیرمیں انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں سے پردہ ہٹایا۔

شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ مودی سرکار کی پالیسیوں نے خطےکو خطرے سے دوچار کر دیا،بھارت مقبوضہ کشمیر کے آبادیاتی تناسب کو تبدیل کرنا چاہتا ہے،مقبوضہ کشمیر کا آبادیاتی تناسب تبدیل کرنا عالمی قوانین کے منافی ہے۔

وزیر خارجہ نے کہا کہ پاکستان کے نئے سیاسی نقشے کی منظوری بہت بڑا قدم ہے،یہ نیاسیاسی نقشہ پاکستانی قوم کی امنگوں کی ترجمانی کرتا ہے،نئےسیاسی نقشے کا اجرا قومی ضرورت کے پیش نظر کیا گیا۔

انہوں نے کہ بھارت نے اقلیتوں کے حقوق کو غصب کیا ہے،بھارتی رویے کے خلاف بھارت کے اندر سے آوازیں آٹھ رہی ہیں،آج دنیا کے سامنے بھارت سرکار کا اصل چہرہ بےنقاب ہوچکا ہے۔

شاہ محمود قریشی کا مزید کہنا تھا کہ کشمیریوں کے حق خودارادیت کے حصول تک حمایت جاری رکھیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں