The news is by your side.

Advertisement

آصف زرداری کا علاج کہاں ہوگا؟

کراچی : پیپلزپارٹی کے رہنما چوہدری منظور کا کہنا ہے کہ آصف زرداری کا علاج فیصلہ میڈیکل ٹیم کرے گی، علاج کیلئے ضمانت لی ہے، جو ہر شہری کا حق ہے۔

تفصیلات کے مطابق پیپلزپارٹی کے رہنما چوہدری منظور نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ آصف زرداری کا علاج کہاں ہوگا؟فیصلہ میڈیکل ٹیم کرےگی، آصف زرداری کواسپتال منتقل کرنے میں تاخیرکی گئی، علاج کیلئے ضمانت لی ہے، جو ہر شہری کاحق ہے۔

،چوہدری منظور کا کہنا تھا کہ سابق صدرگزشتہ ادوارمیں بھی جیل میں رہے، پلی بارگین کرنی ہوتی توپھرجیل ہی کیوں جاتے؟ حکومت میں شامل اہم لوگوں کی گرفتاری کیوں نہیں کی جارہی، پیپلزپارٹی کبھی بھی خاموش نہیں رہی،نہ رہے گی۔

خیال رہے سابق صدر آصف زرداری کو آج کراچی منتقل کیے جانے کا امکان ہے، سندھ حکومت نے تمام تیاریاں مکمل کرلیں ہیں اور آصف زرداری کی صحت سے متعلق میڈیکل بورڈتشکیل دینے کا فیصلہ کیا گیا ہے ، سینئرڈاکٹرزپرمشتمل ٹیم تشکیل دی جائے گی۔

مزید پڑھیں : آصف زرداری کو آج کراچی منتقل کیے جانے کا امکان

ذرائع کا کہنا ہے کہ  آصف زرداری کوعارضہ قلب این آئی سی وی ڈی میں رکھا جائے گا۔

گذشتہ روز آصف زرداری رہائی کے بعد زرداری ہاؤس پہنچ گئے، پمز اسپتال سے آصف زرداری وہیل چیئر پر باہر میں آئے توکارکنوں نے پھول نچھاور کیے، ہاتھ چومے، نعرے لگا ئے۔

بعد ازاں آصف زرداری کوفی الحال ڈاکٹرزنےسفرنہ کرنےکامشورہ دیا تھا، ناصرشاہ کا کہنا تھا کہ آصف زرداری آج رات اسلام آبادمیں قیام کریں گے انھیں کل کراچی منتقل کیاجائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں