The news is by your side.

Advertisement

رینجرزکی کارکردگی کاہرلمحہ پاکستان کی تاریخ میں نقش ہے،وزیرداخلہ

کراچی : وزیرداخلہ چوہدری نثار علی خان کاکہناہےکہ رینجرزنےاپنی ذمےداریوں سےبڑھ کرکرداراداکیا،پوراپاکستان رینجرزکاشکرگزارہے۔

تفصیلات کےمطابق کراچی میں رینجرز ٹریننگ سینٹر میں پاسنگ آؤٹ پریٖ میں رینجرز افسران اور اہل خانہ نےشریک ہوئے۔پریڈمیں رینجرزاہلکاروں نے عملی تربیت کامظاہرہ کیا۔

رینجرز پاسنگ آؤٹ پریڈ کے مہمان خصوصی وزیرداخلہ چوہدری نثار علی خان تھے ۔ ان کےہمراہ ڈی جی رینجرز میجر جنرل محمد سعید بھی موجودتھے۔

اس موقع پروزیرداخلہ نےرینجرزٹریننگ سینٹرمیں پاسنگ اؤٹ پریڈسےخطاب کرتے ہوئےکہاکہ آج آپ پاکستان کے باعزت ادارے میں شامل ہورہے ہیں،اس وردی کا ایک مقام ہے آپ کو اس کا وقار قائم رکھنا ہے۔

چوہدری نثار کاکہناتھاکہ رینجرز نے اپنی بہادری سے نئی تاریخ رقم کی ہےہمیں رینجرزکےشہیدوں اورزخمیوں کونہیں بھولناچاہیے۔

وزیرداخلہ نےکہاکہ ساڑھے3سال میں رینجرزنےساڑھے9ہزارآپریشن کیےاور ساڑھے7ہزارجرائم پیشہ افرادپولیس کےحوالکیےگئے۔


کراچی: چوہدری نثار نے نادرا کے 2 میگا سینٹرز کا افتتاح کردیا


چوہدری نثارعلی خان نے کہاکہ کراچی آپریشن میں انٹیلی جنس ایجنسیزنےتاریخی کرداراداکیا لیکن ابھی کام ختم نہیں ہوااسےپایہ تکمیل تک پہنچاناہے۔

انہوں نےکہاکہرینجرزکاسامناصرف جرائم پیشہ افرادنہیں غیرملکی طاقتوں سےہے۔ان غیرملکی طاقتوں میں کچھ دوست نمادشمن بھی شامل ہیں۔

کراچی میں امن کےحوالے سے چوہدری نثارنےکہاکہ اس شہر میں امن سے دشمن کے عزائم خاک میں ملیں گے جبکہ رینجرزنے دل جیتنےکی جنگ میں بھی کامیابی سےآگےبڑھناہے۔

وزیرداخلہ کاکہناتھاکہ چندسال پہلےکراچی ایک شخص کےہاتھوں یرغمال تھا،اس کےکہنےپرشہربنداورجلاؤ گھیراؤشروع ہوجاتاتھا۔

چوہدری نثار علی خان کاکہنا تھاکہ ہمیں ہر3ماہ بعدرینجرزکےاختیارات کومتنازع نہیں بناناچاہیے۔اب یہ سلسلہ بند ہوناچاہیے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں