The news is by your side.

Advertisement

جاوید ہاشمی نے ہوا کے جھونکوں کے ساتھ سیاسی وفاداریاں‌ تبدیل کی ہیں: ترجمان چوہدری نثار

لاہور: مسلم لیگ ن کے سینئر رہنما چوہدری نثار نے کہا ہے کہ جاویدہاشمی نےسیاسی زندگی میں ہوا کے ہر جھونکے کے ساتھ  وفاداریاں تبدیل کیں، فوجی حکومت کے وزیر رہنے والے کو جمہوریت کا ارسطو بننے سے گریز کرنا چاہیے.

تفصیلات کے مطابق چوہدری نثار  اور جاوید ہاشمی کے درمیان اختلافات شدت اختیار کر گئے ہیں. چوہدری نثار کے ترجمان کے تازہ بیان میں‌ جاوید ہاشمی کو سخت تنقید کا نشانہ بنایا گیا.

جاویدہاشمی کو ان کی غیرمستقل مزاجی کی وجہ سے کوئی پارٹی میں رکھنےکو تیار نہیں، اگرانھیں لیگ کی ضرورت ہے، تو چوہدری نثار کا کندھا استعمال نہ کریں

ترجمان چوہدری نثار

بیان میں موقف اختیار کیا گیا کہ جاوید ہاشمی چوہدری نثارپرالزام تراشی کرنے سے پہلے اپنے بیانات کا جائزہ لیں، انھوں نے ہوا کے جھونکے کی طرح‌ وفاداریاں بدلی ہیں.

ترجمان کے مطابق جاویدہاشمی کوآج ان کی غیرمستقبل مزاجی کی وجہ سے کوئی پارٹی میں رکھنےکو تیار نہیں، اگر جاویدہاشمی کون لیگ کی ضرورت ہےتوچوہدری نثارکاکندھااستعمال نہ کریں.

ترجمان کے مطابق جاوید ہاشمی نے گذشتہ برسوں میں چوہدری نثار کے حق میں بھی بیانات دیے ہیں اور جاوید ہاشمی کو وہ بیانات بھی یاد رکھنے چاہییں، جو انھوں‌نے شریف خاندان کےخلاف دیے. ن لیگ کےقریب آنےکے لئےجاویدہاشمی نےپی ٹی آئی مخالف بیانات کاسہارا لیا.


مریم نواز کی زبان پارٹی کو بند گلی میں لے جا رہی ہے: چوہدری نثار


ترجمان کے مطابق جاویدہاشمی چوہدری نثار پرالزام تراشی سے لیگی قیادت کی قربت چاہتے ہیں، جاوید ہاشمی کو کھلی آزادی ہے، وہ اپنی مرضی کی سیاست کریں.خوشامد اور کاسہ لیسی میں اس مقام پرنہ جائیں، جوسچ اورحقائق کےمنافی ہو.

ترجمان کا کہنا تھا کہ جاویدہاشمی کواپنی عمراورزبان کا پاس نہیں، تو اپنےشہرکی عزت کا ہی خیال کرلیں، چوہدری نثارکے خلاف بیان بازی سے بہتر ہے کہ جاویدہاشمی ووٹرز پر توجہ دیں، جاویدہاشمی ووٹرزکےاعتمادکواپنی وفاداریاں بدل کرٹھیس پہنچاتے رہے ہیں.


ستر سال کی تاریخ میں سپریم کورٹ نے آئین کی توہین کی: جاوید ہاشمی


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں