site
stats
پاکستان

وزیر داخلہ کا امریکی جاسوس کو دوبارہ ویزا ملنے کی تحقیقات کا حکم

اسلام آباد: وفاقی دار الحکومت سے گرفتار امریکی جاسوس میتھیو بیرک کو دوبارہ ویزا ملنے کے حوالے سے وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار علی خان نے تحقیقات کا حکم دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیرِ داخلہ کی زیر صدارت امیگریشن اور غیر ملکیوں کو ویزے کے اجرا کے حوالے سے اعلیٰ سطح کا اجلاس منعقد ہوا، اجلاس میں وزارتِ داخلہ، ایف آئی اے اور پولیس کے اعلیٰ افسران نے شرکت کی۔

اجلاس میں وزیر داخلہ نے سوال کیا کہ مشکوک امریکی شہری میتھیو کو ہیوسٹن میں واقع پاکستانی قونصل خانے نے بلیک لسٹ ہونے کے باوجود دوبارہ ویزا کیسے جاری کردیا؟

اس واقعے کی ذمہ داری ہیوسٹن میں تعینات پاکستانی سفارت خانے کی ویزا افسر اور اسلام آباد ایئرپورٹ پر امیگریشن کاﺅنٹر پر موجود ایف آئی اے کے اہلکار پر عائدکی گئی۔ اطلاعات کے مطابق بلیک لسٹ امریکی شہری میتھیو کو ویزا جاری کرنے والی خاتون اسسٹنٹ ڈائریکٹر کی معطلی کا نوٹی فکیشن جاری کردیا گیا۔خاتون افسر کے خلاف کارروائی کے لیے وزارت داخلہ نے وزارت خارجہ سے رابطہ کیا تھا۔خاتون سے تحریری وضاحت بھی طلب کرلی گئی ہے۔


اسلام آباد سےامریکی شہری گرفتار


چو ہدری نثار علی خان نے اسلام آباد ایئرپورٹ پر تعینات اسسٹنٹ ڈائریکٹر ایف آئی اے سمیت تمام شفٹ کو معطل کردیا ہے جبکہ ایڈیشنل سیکریٹری وزارتِ داخلہ کی سربراہی میں ایک انکوائری کمیٹی تشکیل دے دی ہے جو سرکاری تعطیل ہونے کے باوجود 24 گھنٹے کے اندر اپنی رپورٹ پیش کرے گی۔

وزیر داخلہ نے معاملے کی مکمل تفتیش کے لیے ایس پی انویسٹی گیشن کیپٹن (ر) الیاس کی سربراہی میں ایف آئی اے،آئی بی اور آئی ایس آئی کے افسران پر مشتمل جے آئی ٹی تشکیل دے دی، ہوسٹن میں پاکستانی قونصلیٹ کے ویزا افسران سے بھی جواب طلبی کی جا رہی ہے کہ بلیک لسٹ پر موجود امریکی شہری میتھیو بریٹ کو کیوں اور کس کے کہنے پر پاکستانی ویزا جاری کیا گیا۔

واضح رہے کہ زیرِ حراست امریکی شہری کا نام میتھیو بیرک ہے جسے سال 2011ء میں جاسوسی کے شک میں پاکستان سے نکال دیا گیا تھا، میتھیو بیرک کا نام بلیک لسٹ ہونے کے باوجود وہ گزشتہ روز لینڈنگ کارڈ پر غلط اندراج کرکے پاکستان میں داخل ہونے میں کامیاب ہو گیا تھا۔

امریکی شہری کی پاکستان میں غیر قانونی آمد پر ایف آئی اے نے اسلام آباد ائیر پورٹ پر کلیئرنس دینے والے 2 اہلکاروں کو معطل کر کے محکمانہ تحقیقات شروع کردی ہےجب کہ وزارت داخلہ نے  امیگریشن افسران کو ہدایت دی کہ بلیک لسٹ اور امیگریشن سسٹم مزید اپ گریڈ کیا جائے۔

ایف آئی اے حکام کا کہنا ہے کہ میتھیو کو ویزا جاری کرنے والے پاکستانی سفارتی اہلکار کے خلاف بھی مقدمہ درج کرلیا گیا۔

دریں اثنا امریکی جاسوس میتھیو کی دوبارہ آمد کی نشاندہی کرنے پر وزارت داخلہ کی جانب سے آئی بی ایم ایس سسٹم انچارج فہد قیوم کے لیے ایک لاکھ روپے انعام کا اعلان کردیا گیا۔ذرائع کے مطابق وزارت داخلہ نے تسلیم کیا کہ سسٹم انچارج کی نشاندہی کی بدولت ہی میتھیو کی گرفتاری ممکن ہوئی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top