The news is by your side.

Advertisement

چوہدری نثار نے آزاد حیثیت میں الیکشن لڑنے کا اعلان کردیا

راولپنڈی: سابق وفاقی وزیر داخلہ اور ن لیگ کے ناراض رہنما چوہدری نثار نے خاموشی توڑتے ہوئے آزاد حیثیت سے الیکشن لڑنے کا اعلان کردیا۔

چوہدری نثار نے ایک کارنر میٹنگ سے خطاب کرتے ہوئے کہا میں انتخابات میں آزاد حیثیت سے شامل ہورہا ہوں، اور ہمیشہ عوام کی خدمت کرتا رہوں گا۔

مسلم لیگ ن کے ناراض رہنما کا کہنا تھا کہ پارٹی نے ٹکٹ سیاسی یتیموں کو دے دیے ہیں، میں آزاد الیکشن لڑوں گا، اب زیادہ محنت کی ضرورت ہے۔

خیال رہے کہ مسلم لیگ ن کی مختلف میٹنگز میں چوہدری نثار کے ٹکٹ کے معاملے پر بحث ہوتی رہی ہے، شریف برادران کے مابین اس معاملے پر اختلاف بھی پایا گیا۔

سیاسی حلقوں میں چوہدری نثار کے ٹکٹ کے معاملے پر بے چینی پائی جارہی تھی کہ کیا ن لیگ انھیں ٹکٹ دے دے گی یا وہ کسی اور پارٹی کو جوائن کریں گے۔

چوہدری نثار کے اعلان کے بعد تمام گرد بیٹھ گئی ہے، انھوں نے اڈیالہ روڈ پر کارنر میٹنگ سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ہمیشہ اللہ اور حلقے کے لوگوں کی مدد سے کام یابی ملی، اب بھی حلقے کےعوام کے اعتماد پر کام یاب ہوں گا۔

جاتی امرا والے تضحیک بند کریں، ٹکٹ کا محتاج نہیں، چوہدری نثار


کارنر میٹنگ کے دوران کارکنوں نے چوہدری نثار سے تحریک انصاف میں شمولیت کے متعلق استفسار کیا تو انھوں نے جواب دیا کہ آپ انتخابات پر توجہ دیں، میں بہتر فیصلہ کروں گا۔

چوہدری نثار نے کہا کہ پی ٹی آئی میں 10 خرابیاں ہیں تو ن لیگ میں 100 خامیاں ہیں، انھوں نے مریم نواز کی طرف بھی اشارہ کرتے ہوئے کہا عورت کے راج کے مخالف نے آج اپنی بیٹی پارٹی پر مسلط کردی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں