The news is by your side.

Advertisement

کوئی غلط فہمی میں نہ رہے، تحریک انصاف کے اتحادی ہیں، چوہدری پرویزالٰہی

لاہور: اسپیکر پنجاب اسمبلی چوہدری پرویزالٰہی کا کہنا ہے کہ وزیراعلیٰ پنجاب کے ساتھ کھڑے تھے، کھڑےہیں اور رہیں گے، کوئی غلط فہمی میں نہ رہے، تحریک انصاف کے اتحادی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار سے اسپیکر پنجاب اسمبلی چوہدری پرویزالٰہی نے ملاقات کے دوران باہمی دلچسپی کے امور، سیاسی صورت حال، فلاح وبہبود کے اقدامات پر گفتگو کی۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ عوام کی ترقی وخوشحالی کے لیے مل کر کام کر رہے ہیں اور کرتے رہیں گے، پنجاب کی ترقی کے سفر میں اتحادیوں کو ساتھ لے کرچلیں گے، مل کر عوام کی خدمت کرتے رہیں گے۔

سردار عثمان بزدار نے کہا کہ غلط فہمیاں پید اکرنے کی سازش کرنے والے کامیاب نہیں ہونگے، ایک دوسرے کے تجربے سے فائدہ اٹھا کر فلاح وبہبود کا مشن پورا کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ فلاح و بہبود کے وہ کام کر رہے ہیں جو سابق حکمران نہ کر پائے، عوام کو کھوکھلے نعروں سے بہلانے کا دور گزر چکا، پاکستان تبدیلی کی راہ پر چل پڑا ہے، نیا بلدیاتی نظام عوامی خدمت کو نئی جہت دے گا۔

دوسری جانب اسپیکر پنجاب اسمبلی چوہدری پرویزالٰہی نے کہا کہ وزیراعلیٰ پنجاب کے ساتھ کھڑے تھے، کھڑےہیں اور رہیں گے، کوئی غلط فہمی میں نہ رہے، تحریک انصاف کے اتحادی ہیں۔

چوہدری پرویزالٰہی نے کہا کہ ہمارا اتحاد پہلے سے زیادہ مضبوط ہے، اتحاد میں رخنہ ڈالنے کی خواہش دلوں میں ہی رہ جائے گی۔ انہوں نے کہا کہ ہر مسئلے کو افہام وتفہیم سے حل کرنا دانشمندی ہوتی ہے، اب ذاتی پسند ناپسند نہیں بلکہ میرٹ، گورننس کی حکمرانی ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں