The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم کسی ٹرین مارچ یا احتجاج سے دباؤ میں آنے والے نہیں، چوہدری سرور

لاہور: گورنر پنجاب چوہدری محمد سرور نے کہا ہے کہ وزیراعظم عمران خان کسی ٹرین مارچ یا احتجاج سے دباؤ میں آنے والے نہیں ہیں۔

تفصیلات کے مطابق گورنر پنجاب چوہدری محمد سرور نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ اگر اپوزیشن یہ سمجھتی ہے نیب حدود سے تجاوز کررہا ہے تو حکومت پارلیمنٹ میں اس پر بات کرنے کو تیار ہے۔

گورنر پنجاب نے کہا کہ نیب اور دیگر اداروں کو مغلظات بکنے سے کرپشن کرنے والے احتساب سے بچ نہیں سکیں گے، ہم اپوزیشن سے لڑائی جھگڑا نہیں چاہتے لیکن کرپشن کے موقف پر ایک انچ بھی پیچھے نہیں ہٹیں گے۔

چوہدری محمد سرور نے کہا کہ بدقسمتی سے ماضی میں عوامی خدمت کا نعرہ لگا کر اقتدار میں آنے والوں نے ملک کو دونوں ہاتھوں سے لوٹنے کے سوا کچھ نہیں کیا جس کی وجہ سے ملک میں غربت، مہنگائی اور بیروزگاری سمیت دیگر مسائل نے جنم لیا۔

مزید پڑھیں: کسی سیاسی مخالف کے خلاف انتقامی کارروائی نہیں کی جائے گی، چوہدری سرور

انہوں نے کہا کہ آج جب احتساب کے ادارے ان کرپٹ سیاست دانوں سے کرپشن کا حساب مانگتے ہیں تو وہ شور مچانا شروع کردیتے ہیں لیکن اپوزیشن کو یہ پتہ ہونا چاہئے کہ وزیراعظم عمران خان کی قیادت میں تحریک انصاف نے 20 سالوں سے زائد کرپشن کے خلاف جدوجہد کی ہے اس لیے کچھ بھی ہوجائے کرپشن کرنے والوں کو کسی صورت کوئی رعایت نہیں دی جاسکتی۔

گورنر پنجاب نے کہا کہ کسی اپوزیشن جماعت سے ہماری کوئی ذاتی لڑائی نہیں ہے ہم ملک اور قوم کے مفادات کی بات کررہے ہیں، عوامی مفادات کے تحفظ کے لیے کسی قربانی سے دریغ نہیں کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ حکومت عوام کو بنیادی سہولتوں کی فراہمی کے لیے صحت اور تعلیم کے شعبے میں مثالی اقدامات کررہی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں