The news is by your side.

Advertisement

سیر کرنے کیلئے 10 سستے ترین ممالک، جو آپ کی جیب پر بھاری نہ ہو

مختلف ممالک کی سیر کرنے کا شوق ہر انسان کو ہوتا ہے لیکن اکثر لوگ مالی مشکلات کی وجہ سے خاموش ہو جاتے ہیں لیکن اگر ہم آپ کو دنیا کے ایسے خوبصورت ملکوں کے بارے میں بتائیں جہاں کی سیر و تفریح آپ کی جیب پر بھی بھاری نہیں۔

دنیا کے سستے ترین ممالک کی فہرست یہ ہیں۔

تھائی لینڈ

تھائی لینڈ روزمرہ کی زندگی کے اخراجات کے معاملے میں ملائیشیا کے لئے بہت ملتا جلتا ہے ، یہاں کھانا اور ہوٹل دونوں ہی سستے ہیں۔ تھائی لینڈ میں آپ قدرتی خوبصورتی، جنگل اور بدھ مندروں کے اصل فن تعمیر سے لطف اندوز ہوسکتے ہیں۔
 

thailand

ملائیشیا

بہت سارے لوگوں کا ایک غلط تاثر ہے کہ ملائیشیا کمبوڈیا اور ویت نام کی طرح بہت زیادہ سستا نہیں ہے لگتا ہے لیکن ملایئشیا کا شمار دنیا کے سستے ترین ممالک میں ہوتا ہے ملک ہے۔ میں اس بارے میں کئی سفر بلاگرز اور گزاروں سے بات کی ہے اور ہم سب اس بات سے اتفاق ہے کہ یہ ایک دن کا خرچا 30 ڈالر ہے۔

malaysia

اس ملک کا منفی پہلو یہ ہے کہ دنیا میں سب سے زیادہ شراب نوشی پر ٹیکس دیا جاتا ہے کر دیا ہے. اگر آپ ہر رات دعوت کا سوچتے ہیں تو آپ کو اپنے بجٹ پر نظر ثانی کرنی ہوگی.

نیپال

نیپال دنیا میں سب سے محفوظ اور سستے ملک کے طور پر مشہور ہے، نیپال میں 2015 کے زلزلے کے بعد تعمیر نو جاری ہے، زلزلے کے بعد بہت نقصان اٹھانا پڑا تھا اور سیاحتی مقامات بھی تباہ ہوگئے تھے لیکن سفر کے لئے نیپال ایک بہت اچھا انتخاب ہے، دنیا میں سب سے سستی رہائش اور کھانا نیپال میں ملتا ہے۔

nepal

بھارت

بھارت کا شمار انتہائی پرکشش ممالک میں ہوتا ہے، ہر کوئی بھارت بھارت میں آمدنی میں اضافے اور غیر ملکی سیاحوں کی تعداد میں اضافے کی وجہ سستے ہوٹل اور کھانا مل جاتا ہے، بھارت میں تاج محل ہر کوئی دیکھنے کی خواہش رکھتا ہے، یہ جدید دنیا کے سات عجائبات میں سے ایک ہے۔

india-1

india-2

سفر کرتے وقت انسان کے بجٹ کا اںحصار ان چیزوں پر ہوتا ہے کہ آپ کہاں جانا چاہتے ہیں، کیسے جائے گے اورساتھ ہی آپ کتنا خریداری کریں گے۔

انڈونشیا

انڈونشیا اپنے ہزاروں جزیروں کی وجہ سے دنیا بھر میں مشہور ہے، ان میں سے ایک جزیرہ ایسا بھی ہے، جو رہائش کے حوالے سے انتہائی سستا ہے، انڈونیشیا میں بالی سے زیادہ مشہور کوئی دوسرا سیاحتی مقام نہیں ہے، یہ جزیرہ نہ صرف خوبصورت ہے بلکہ انڈونیشیا کی ثقافت سے مالا مال بھی ہے٬ جو کہ مندروں٬ غاروں اور جنگلات پر مشتمل ہے

indonesia-1

پاکستانی ایک روپے میں آپ کو 124انڈونیشین روپے ملیں گے اور ساتھ ہی بہت ہی سستی ہوٹلنگ، ٹرانسپورٹ اور کھانا بھی۔ اس ملک میں آپ کو خوبصورت ساحل اور زبردست جزیرے دیکھنے کو ملیں گے۔

indinesia

مصر

مصر کا شمار بھی دنیا کے سستے اور قدیم ترین ممالک میں کیا جاتا ہے ، یہاں کھانا پینا ، رہنا اور گھومنا انتہائی سستا ہے، مصر میں قدرتی خوبصوتی کا احساس بہت کم ہی دیکھنے میں آتا ہے جبکہ یہاں کہ صحراﺅں سے لے کر ساحلی علاقوں میں رنگ برنگ زمینی مناظر کسی کو بھی مسحور کرسکتے ہیں، مصر کی تہذیب بھی بہت پرانی ہے،  اہرام مصر  قدیم دنیا کے سات عجوبوں کی فہرست میں ہے۔

egypt-1

egypt

پیرو

پیرو ایک قدیم ترین ملک ہے اور یہ اپنے خوبصورت اور دلکش مناظر اور آبی جنگلات کی وجہ سے سیاحوں کی توجہ کا مرکز بھی ہے، تاجر حضرات کے لیے یہ ملک پہلے ہی کاروبار کے لحاظ سے ایک پرکشش ترین ملک ہے کیونکہ یہاں کان کنی اور شپنگ کی ایک وسیع صنعت موجود ہے ۔

peru-1

پورے ملک میں سفر کے اخراجات بھی انتہائی کم ہیں جبکہ اس ملک میں خوراک اور سامان بھی انتہائی سستے پیسوں مین دستیاب ہوتے ہیں، پیرو میں دنیا کے مقبول ترین مقامات بھی موجود ہیں جیسے کہ ایمیزون اور ماچو پچو۔

ملاوی

افریقی ملک ملاوی کو “افریقہ کا گرم دل” قرار دیا گیا ہے، یہ سستا ہونے کے ساتھ ساتھ انتہائی خوبصورت بھی ہے، اس کی سرحدیں تنزانیہ ، موزمبیق سے ملتی ہیں، تنزانیہ اور موزمبیق سے ملک کی سرحدوں سے کا تعین جھیل ملاوی کرتی ہے۔

MALAVI

ویتنام

ویت نام انتہائی سستے ہونے کے ساتھ ساتھ انتہائی خوبصورت جگہوں کا مجموعہ ہے،یہاں پیراڈائز کیو جس کو جنت کی غار کہا جاتا ہے ، ایک پاکستانی روپے میں 212ویتنامی ڈنگ مل جاتے ہیں، جس کے باعث کھانا ، رہنا انتہائی سستا ہے۔

vitnam

vitnam-a

وینزویلا

وینزویلا 300 جزیروں پر مشتمل ملک ہے اور ان جزیروں میں اکثر دنیا کے خوبصورت ترین جزیرے شامل ہیں، وینزویلا کے کرنسی کی قیمت تیزی سے گر گئی تھے لیکن  دنیا 2014 میں سب سے سستا ملک قرار دیا، یہاں کھانا ، اور رہنا انتہائی سستا دستاب ہوتا ہے۔

VENEZVILLA POST 1

 

کمبوڈیا

کمبوڈیا جنوب مشرقی ایشیا میں سفر کرنے کیلئے سب سے سستا جگہوں میں سے ایک ہے، انتہائی سستے ہوٹل، رہائش، ٹرانسپورٹ اور کھانا پینا دسیتاب ہے، ایک پاکستانی روپے می 40کمبوڈین رئیل مل جاتے ہیں۔

combo

combodia

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں