The news is by your side.

Advertisement

دنیا کا سستا ترین انٹرنیٹ مہیا کرنے والا عرب ملک

کویت سٹی: کویت دنیا کا سستا ترین انٹرنیٹ مہیا کرنے والا ملک بن گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق دنیا میں سستا ترین موبائل انٹرنیٹ کویت میں فراہم کیا جاتا ہے، ایک نئے عالمی سروے میں کہا گیا ہے کہ کویت میں موبائل انٹرنیٹ کی قیمتیں دنیا میں سب سے سستی ہیں، ٹیلی کام کمپنیاں فی گیگا بائٹ کے ساتھ موبائل ڈیٹا کی فراہمی بہترین قیمت پر کر رہی ہیں۔

اس سلسلے میں مالی مطالعات کے ایک مرکز ٹاپ ڈالر نے رپورٹ شایع کی ہے، جو کہ دنیا بھر سے جمع کی گئی معلومات پر مبنی ہے، اس مطالعے کے تحت یہ دیکھا گیا تھا کہ کن ممالک میں سیلولر کمپنیاں گیگا بائٹس فی سیکنڈ (mbps) کے لیے کم ترین قیمتوں کے موبائل ڈیٹا آفرز کرتی ہیں۔

یہ بھی دیکھا گیا کہ دنیا بھر میں بہترین قیمت کے ساتھ ساتھ فی گیگا بائٹ کی قیمت مقامی آمدنی کے مقابلے میں کتنی ہے، تاکہ اسی کے تناظر میں سستے موبائل انٹرنیٹ کی قیمتوں کا تعین کیا جا سکے۔

جہاں تک موبائل ڈیٹا کی بدترین قیمت کا سوال ہے، اس میں نمیبیا 11.36 ڈالر کے ساتھ پہلے نمبر پر ہے، شام 3.2 ڈالر کے ساتھ دوسرے نمبر پر، کیوبا تیسرے ($ 2.82)، پاناما چوتھے ($ 2.34) اور تاجکستان پانچویں ($ 1.89) پر آیا۔

مطالعے سے پتا چلتا ہے کہ نمیبیا کو سست نیٹ ورک کی رفتار کی وجہ سے ڈیٹا کے اخراجات کے مقابلے میں سب سے پہلا نمبر ملا ہے، جو اس بات کی نشان دہی کرتا ہے کہ 10 میں سے 9 انتہائی سستے ممالک کی اوسط سالانہ آمدنی 30،000 ڈالر سے زیادہ ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں