The news is by your side.

Advertisement

برف چبانے کے شوقین افراد کیلئے بری خبر

اکثر لوگوں کو دانتوں کو خرابی کا مسئلہ درپیش ہوتا ہے، شاید ہی کوئی ایسا شخص ہوتا ہو جس کے دانت بالکل صحیح اور صحت مند ہوں۔

دانتوں کی خرابی کی بہت سی وجوہات ہوسکتی ہیں کچھ تو ایسی وجوہات ہیں جو ہمارے وہم و گمان میں بھی نہیں ہوتی کہ یہ بھی ہمارے دانتوں کی خرابی کا باعث بن سکتی ہیں۔

برف چبانا :
برف چبانے کی عادت بظاہر تو نقصان دہ نہیں لگتی لیکن درحقیقت برف چبانے کی عادت دانتوں میں دراڑیں ڈال دیتی ہیں، یہ دراڑیں وقت کے ساتھ بڑی ہوکر دانتوں کے جھڑنے کا باعث بنتی ہیں۔

اس کے لیے ضروری ہے کہ پانی یا مشروبات میں برف کے کیوبز ڈالنے کے بجائے ٹھنڈا یخ پانی یا مشروب پی لیا جائے۔

https://youtube.com/shorts/10Ealmc-sjI?feature=share

اس حوالے سے ایک ڈینٹسٹ نے ویڈیوکلپ شیئر کیا ہے جس میں ان کا کہنا ہے کہ ہمیں برف کیوں نہیں چبانی چاہیے، تاہم صارفین اس کے دعوؤں سے مطمئن نہیں ہیں۔

مذکورہ دندان ساز جو ٹِک ٹِک پر باقاعدگی سے معلوماتی ویڈیوز پوسٹ کرتے ہیں نے وضاحت کی کہ برف چبانے کی عادت بہت نقصان دہ ہے اس  سے آپ کے دانت ٹوٹ کر گرسکتے ہیں۔

Why you should not chew ice cubes

ایک مستند دانتوں کے ڈاکٹر کی جانب سے ٹک ٹاک ویڈیو کے ذریعے یہ وضاحت کی گئی ہے کہ ہمیں کبھی بھی آئس کیوبز کیوں نہیں چبانے چاہئیں، ان کا کہنا ہے کہ برف چبانے سے آپ کے دانت ٹوٹ سکتے ہیں۔ ڈاکٹر کا مزید کہنا ہے کہ یہ خون کی کمی جیسے بڑے مسئلے کی علامت ہوسکتی ہے۔

ویڈیو پر اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے بہت سے صارفین نے اس بات کی تردید کی، ایک آسرف نے کمںت کیا کہ برف چبانا براہ راست دانتوں کیلئےنقصان دہ ہےکیونکہ میں بھی بچپن سے برف شوق سے کھاتا ہوں لیکن دانت بالکل صحیح ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں