The news is by your side.

Advertisement

چیف الیکشن کمشنر من پسند افراد کی تعیناتی میں مصروف

اسلام آباد: چیف الیکشن کمشنر نے میرٹ کی دھجیاں اڑا دیں۔ مسلم لیگ ن کی قیادت کے قریبی افراد کو اسلام آباد میں تعینات کی کوشش کی جا رہی ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ چیف الیکشن کمشنر نے من پسند افراد کی تعیناتی کے احکامات جاری کرنے کی تیاری کرلی ہے۔

ذرائع کے مطابق ڈپٹی کمشنر اسلام آباد محمد علی رندھاوا اور حمزہ شفقات کو تعینات کروانے کی کوشش کی جارہی ہے۔ محمد علی رندھاوا سابق وزیر اعلیٰ پنجاب شہباز شریف کے قریبی ساتھی سمجھے جاتے ہیں۔ حمزہ شفقات سی ڈی اے میں تعینات رہے ہیں۔

چیف الیکشن کمشنر کسی ایک کو ڈی سی تعینات کروانا چاہتے ہیں۔ چیف الیکشن کمشنر اپنے داماد جنیوا میں اسٹیٹ منسٹر طارق وقار بخشی پر بھی مہربان ہیں۔ ان کے حکم پر طارق وقار بخشی کے بہنوئی جدت ایاز کو چیف کمشنر اسلام آباد تعینات کروا دیا گیا ہے۔

چیف الیکشن کمشنر اسلام آباد میں ایس ایچ اوز بھی اپنی مرضی کے تعینات کروانے لگے۔ حیدر علی اور علی رضوی نگراں وزیر اعلیٰ کے ساتھ اسٹاف افسر تعینات کردیے گئے۔

دونوں افسر شہباز شریف کے ساتھ کام کر چکے ہیں۔ سابق وزیر خواجہ آصف کی سفارش پر طاہر وٹو کو بھی سیالکوٹ میں تعینات کردیا گیا۔ میرٹ کے خلاف بھرتیاں اور تبادلے الیکشن کی شفافیت پر سوال اٹھا رہے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں