The news is by your side.

Advertisement

چیف جسٹس آف پاکستان کا کورونا ٹیسٹ منفی آگیا

اسلام آباد : چیف جسٹس سپریم کورٹ گلزار احمد اور اہل خانہ کا کورونا ٹیسٹ منفی آگیا جبکہ سپریم کورٹ کے نائب قاصد میں کورونا وائرس کی تصدیق ہوگئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق چیف جسٹس سمیت سپریم کورٹ کےمتعدد جج صاحبان کےکوروناٹیسٹ کرالیےگئے، جبکہ سپریم کورٹ کے تمام ججوں کے کورونا ٹیسٹ بھی منفی آئے ہیں ۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ چیمبر کےملازم احسان کی بدھ سے طبیعت خراب ہے،چھٹی پر بھیجا گیا تھا ، احسان کا ٹیسٹ پہلے منفی آیا دوبارہ ٹیسٹ میں مثبت آیا۔

ذرائع کے مطابق چیف جسٹس قرنطینہ میں نہیں جارہے ،سوشل میڈیا پرچیف جسٹس کی قرنطینہ جانےسےمتعلق خبریں جھوٹی ہیں،چیف جسٹس کل معمول کے مطابق عدالت میں بیٹھیں گے، انھوں نے صرف آج کے لیے مقدمات کی سماعت ملتوی کی تھی۔

بعد ازاں کوروناوائرس کی تشخیص کے معاملے پر سپریم کورٹ کی طرف سےاعلامیہ جاری کیا گیا ، جس میں بتایا گیا کہ سپریم کورٹ کےایک نائب قاصدمیں کورونا کی علامات پائی گئیں، نائب قاصدکوشک کی بنیادقرنطینہ کردیاگیا تھا۔

اعلامیے میں کہا گیا نائب قاصدکےکوروناوائرس کےپہلےٹیسٹ کانتیجہ مشکوک آیا، دوسرے ٹیسٹ میں کوروناوائرس کی تصدیق ہوئی، جس کے بعد سپریم کورٹ کےنائب قاصدکوپولی کلینک میں آئسولیٹ کردیا گیا ہے۔

اعلامیے کے مطابق چیف جسٹس گلزاراحمد،ان کےاہل خانہ اورسیکرٹری کا بھی کورونا ٹیسٹ کیاگیا، تمام افراد کا کوروناٹیسٹ منفی آیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں