The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں کل سے بارش کا سلسلہ تھم جائے گا ،چیف میٹرولوجسٹ

کراچی : چیف میٹرولوجسٹ سردارسرفراز کا کہنا ہے کہ کراچی میں حالیہ سسٹم سے بارش کا آج آخری روز ہے ، کل سے بارش کا سلسلہ تھم جائے گا جبکہ مختلف علاقوں میں بارش4 بجے تک جاری رہے گی۔

تفصیلات کے مطابق چیف میٹرولوجسٹ سردارسرفراز نے کہا ہے کہ م دباؤ بھارتی گجرات اور راجستھان میں موجودہے، نظام کا پھیلاؤ ہمارے علاقے تک پہنچ رہا ہے،آج بھی بارش کا امکان ہے تاہم کم دباؤ کے نتیجے میں سمندری ہوائیں بند ہیں۔

چیف میٹرولوجسٹ کا کہنا تھا کہ کراچی میں یہ مون سون کا پانچواں اسپیل ہے، 23ستمبر سے شروع ہونے والے سلسلے کا آج آخری دن ہے ، کل سے بارش کا سلسلہ تھم جائے گا اور مختلف علاقوں میں بارش کا سلسلہ 4 بجے تک جاری رہے گا۔

سردارسرفراز نے کہا کل شام یاپرسوں تک سمندری ہوائیں بھی بحال ہوجائیں گی، سمندری ہوائیں بحال ہونے پر شہر کا موسم 5 ، 6 اکتوبر تک اچھا رہنے کا امکان ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ 28 یا 29 کے بعد سے موسم جزوی ابرآلود رہے گا۔

دوسری جانب کراچی میں لگاتار چوتھے روز بھی بارش کا سلسلہ جاری ہے ، نیشنل اسٹیڈیم، گلشن اقبال، حسن اسکوائر، کارساز ، سرجانی ٹاؤن، نارتھ ناظم آباد، ناظم آباد، نیوکراچی، ملیرکھوکھراپار، کورنگی، سائٹ ایریا ،طارق روڈ،تیسرٹاؤن،نارتھ کراچی،یونیورسٹی روڈ ، ایف بی ایریا، کورنگی سمیت مختلف علاقوں میں تیز بارش ہوئی۔

شہر کا موجودہ درجہ حرارت 28 ڈگری سینٹی گریڈ اور ہوا میں نمی کا تناسب 82 فیصد ہے جبکہ ہوا 5 کلو میٹر کی رفتار سے چل رہی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں