child سات سالہ بچے کا قاتل بڑا بھائی نکلا، بچی سے زیادتی میں ملوث8ملزمان گرفتار
The news is by your side.

Advertisement

سات سالہ بچے کا قاتل بڑا بھائی نکلا، بچی سے زیادتی میں ملوث8ملزمان گرفتار

کراچی : نیوٹاؤن میں بچے سے جنسی درندگی کا مظاہرہ کرنے والا اس کا بڑا بھائی نکلا، ملیر میں آٹھ سالہ بچی سے زیادتی کیس میں آٹھ مشتبہ افراد دھرلیے گئے۔ منظور کالونی میں گیارہ سالہ بچی سے مبینہ زیادتی کےالزام میں سوتیلا باپ پکڑا گیا۔ 

تفصیلات کے مطابق کراچی میں بڑے بھائی نے چھوٹے بھائی کے ساتھ وہ سلوک کیا جو دشمن بھی نہ کرے، گزشتہ روز نیشنل کوچنگ سینٹر کی جھاڑیوں سے مردہ حالت میں ملنے والے سات سالہ حسن کا قاتل اسی کا بھائی نکلا۔

ملزم معاذ نے والد کی ڈانٹ کا بدلہ لینے کیلئے چھوٹے بھائی سے زیادتی کے بعد تارسے گلا گھونٹ کر اس کی جان لے لی اور لاش جھاڑیوں میں پھینک کر فرار ہوگیا۔

نشے کا عادی سفاک ملزم والدین کے ساتھ مل کر بھائی کو ڈھونڈنے کا ڈرامہ بھی کرتا رہا۔ شک ہونے پر پولیس نے اسے حراست میں لیا تو فرفر کہانی سنا دی۔

عدالت نے مزید تفتیش کے لیے ملزم کو تھانہ نیو ٹاؤن پولیس کے حوالے کردیا، علاوہ ازیں سکھن ملیر میں8سالہ بچی سے زیادتی کیس میں اہم پیش رفت ہوئی ہے۔

پولیس حکام نے دوران تفتیش گھر میں گھس کر زیادتی کرنے کے شبے میں آٹھ افراد کو گرفتار کرکے مقدمہ درج کرلیا۔ متاثرہ لڑکی اسپتال میں زیرعلاج ہے۔

دوسری جانب منظور کالونی کی رہائشی11سال کی بچی سے زیادتی کے معاملے کی تفتیش کے بعد پولیس نے سوتیلے باپ کو گرفتار کرکے مقدمہ درج کرلیا۔

اس حوالے سے ملزم نوید مہر کا کہنا ہے کہ جھوٹا الزام لگایا گیا ہے۔ پولیس کے مطابق نوید مہر نے چار سال قبل متاثرہ بچی کی والدہ سے دوسری شادی کی تھی۔ پولیس کو میڈیکل رپورٹ کا انتظار ہے، جس کے بعد تفتیش کا دائرہ کار بڑھایا جائے گا۔


مزید پڑھیں: دو بچوں سے زیادتی، جنسی درندے نے سات سالہ بچہ قتل کردیا


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں