The news is by your side.

Advertisement

چین کی کیمیکل فیکڑی میں دھماکا، 47 افراد ہلاک سینکڑوں زخمی

بیجینگ : مشرقی چین میں واقع کیمیکل فیکڑی میں دھماکے کے بعد خوفناک آتشزدگی، حادثے میں 47 افراد ہلاک جبکہ سینکڑوں زخمی ہوگئے۔

تفصییلات کے مطابق مشرقی چین میں واقع کھاد تیار کرنے والی فیکڑی کے کیمیکل پلانٹ میں دھماکے کے بعدہ ہولناک آگ بھڑک اٹھی جس کے نتیجے میں سینکڑوں افراد زخمی ہوگئے جن میں 90 افراد کو انتہائی گہرے زخم لگے ہیں۔

زلزلوں کی پیمائش کرنے والے ادارے کا کہنا ہے کہ کیمیکل پلانٹ میں ہونے والا دھماکا 2اعشاریہ 2 نوعیت زلزلے کے جھٹکوں کے برابر تھا۔

چینی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ حادثے کے ہلاک ہونے والے افراد کی تعداد 47 ہوگئی ہے جبکہ مذکورہ حادثہ حالیہ برسوں میں ملک کی صعنتی تاریخ کا خوفناک ترین حادثہ ہے۔

مقامی میڈیا کا کہنا تھا کہ اب تک 640 افراد کو اسپتال منتقل کیا جاچکا ہے کہ جن میں بیشتر کی حالت تشویش ناک ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ دھماکے کی شدت اتنی زیادہ تھی کہ فیکڑی کے قریب واقع عمارتیں بھی لرز اٹھیں۔

متاثرہ فیکڑی سے 3 کلومیٹر کی دوری پر واقع ہینگلیڈا فیکڑی کے اسٹاف کا کہنا ہے کہ دھماکے کی شدت سے ہمارے فیکڑی کی چھت زمین بوس ہوگئی جبکہ کھڑکیاں اور دروازے بھی ٹوٹ گئے۔

مقامی میڈیا کا کہنا ہے کہ ہنگامی خدمات انجام دینے والے عملے اور فایئرفائیٹرز نے کئی گھنٹے کے جدوجہد کے بعد رات 3 بجے آگ پر قابو پایا تھا۔

خیال رہے کہ اس سے قبل سنہ اگست2015 میں چینی فیکڑی میں دھماکا ہوا تھا جس کے نتیجے میں 160 افراد ہلاک جبکہ 1 ہزار سے زائد افراد زخمی ہوگئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں