The news is by your side.

Advertisement

چین کی گوادر میں دہشت گرد حملے کی مذمت، بروقت کارروائی پر پاکستان فوج کی تعریف

بیجنگ : چین نے گوادر میں دہشت گرد حملے کی شدید مذمت کرتے ہوئے کہا فورسزنے بروقت کارروائی کرکے دہشت گردوں کا خاتمہ کیا،گوادر اور چینی شہریوں کا تحفظ یقینی بنانے پرشکرگزارہیں، انسداد دہشت گردی میں پاکستان کی حمایت جاری رکھیں گے۔

تفصیلات کے مطابق ترجمان چینی وزارت خارجہ گینگ شوآنگ نے میڈیا بریفنگ میں گوادر میں دہشت گرد حملے کی شدید مذمت کرتے ہوئے متاثرہ افرادسےتعزیت اورہمدری کااظہار کیا۔

ترجمان چینی وزارت خارجہ کا کہنا تھا انسداد دہشتگردی کی کوششوں میں پاکستان کی حمایت جاری رکھیں گے، پاکستان کی فوج،حکومت ملک سلامتی کے تحفظ کی صلاحیت رکھتی ہے۔

ترجمان نے فورسزنے بروقت کارروائی کرکے دہشتگردوں کا خاتمہ کیا،گوادراورچینی شہریوں کا تحفظ یقینی بنانے پرشکرگزارہیں۔چین پاکستان کی معاشی ترقی کے لیے تعاون جاری رکھے گ انسداد دہشتگردی کی کوششوں میں پاکستان کی حمایت جاری رکھیں گے۔

یاد رہے کہ 11 مئی کو پی سی ہوٹل گوادر میں تین دہشت گردوں نے گھس کر فائرنگ کی، اس موقع پر سیکورٹی گارڈز نے جوابی فائرنگ کر کے انھیں روکا۔

مزید پڑھیں:  پی سی گوادر میں کلیئرنس آپریشن مکمل، 3 دہشت گرد سیکورٹی فورسز کے ہاتھوں ہلاک

دہشت گردوں نے ہوٹل کے مرکزی زینے پر پہنچ کر فائرنگ کی، ان کی فائرنگ سے سیکورٹی گارڈز سمیت ہوٹل کے تین ملازمین بھی شہید ہوئے۔

واقعے کی اطلاع ملتے ہی پاک فوج، بحریہ، پولیس کی کیو آر ایف ٹیمز فوراً ہوٹل پہنچیں، اور بر وقت کارروائی سے دہشت گردوں کو چوتھی منزل کے کوریڈور تک محدود کر دیا۔

بعد ازاں فورسز نے کلیئرنس آپریشن مکمل کر کے تینوں دہشت گردوں کو مار دیا، آپریشن میں پاک بحریہ کا ایک جوان شہید ہو گیا، جب کہ پاک فوج کے 2 کیپٹن، پاک بحریہ کے 2 جوان، اور 2 ہوٹل ملازمین زخمی ہوئے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں