site
stats
عالمی خبریں

چین کا پیڑول اور ڈیزل سے چلنے والی گاڑیوں پر پابندی عائد کرنے کا فیصلہ

بیجنگ : چین نے بھی پیڑول اور ڈیزل سے چلنے والی گاڑیوں پر پابندی عائد کرنے کا فیصلہ کرلیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق چین نے پیٹرول اورڈیزل سے چلنے والی گاڑیوں پر پابندی کا فیصلہ کرلیا، یہ اعلان چین کے آئی ٹی اور صنعتوں کے نائب وزیر ژن گیوبن کی جانب سے کیا گیا۔

ان کا کہنا تھا کہ وزارت نے پیٹرول اور ڈیزل گاڑیوں کے خاتمے منصوبہ بندی شروع کردی ہے، جس کے مطابق مرحلہ وار انداز میں پٹرول اور ڈیزل سے چلنے والی کاروں کی تیاری اور ان کی فروخت کو ختم کیا جاسکے اور الیکٹرک گاڑیوں کی حوصلہ افزائی کی جائے گی۔

چین کے نائب و زیر صنعت و اطلاعات ژن گئیوبن نے کہا کہ چین اس وقت گاڑیوں کی سب سے بڑی مارکیٹ ہے، گزشتہ سال دوکروڑ اسی لاکھ گاڑیاں فروخت ہوئیں، یہ منصوبہ فضائی آلودگی پر قابو پانے اور ٹریفک رکاوٹوں کو دور کرنے میں مدد فراہم کرے گا۔

یاد رہے اس سے قبل برطانیہ اور فرانس نے بھی 2040 تک پیٹرول سے چلنے والی گاڑیاں ختم کا اعلان کر رکھا ہے تاکہ پیرس ماحولیاتی معاہدہ کے تحت اس کے عہد کی پابندی ہوسکے جبکہ برطانوی حکومت نے بھی اسی طرح کے منصوبے کا اعلان کیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top