The news is by your side.

Advertisement

چینی کرونا ویکسین کینیڈا میں تیار اور ٹیسٹ کی جاسکتی ہے

ٹورنٹو: چین کی کسینو بائیو لوجکس کمپنی کی جانب سے کرونا ویکسین کینیڈا میں تیار اور ٹیسٹ کی جاسکتی ہے۔

تفصیلات کے مطابق کینیڈین نیشنل ریسرچ کونسل اور کسینو بائیو لوجکس کمپنی کرونا ویکسین بنانے کے حوالے سے مشترکہ طور پر کام کر رہے ہیں۔نیشنل ریسرچ کونسل کا کہنا ہے کہ چینی کمپنی کو سہولت فراہم کی جا رہی ہے تاکہ وہ ویکسین کے لیے پیداواری عمل کو بڑھا سکے جبکہ کسینو کمپنی ڈرگ ریگولیٹر ہیلتھ کینیڈا کے لیے ویکسین ٹرائل اپیلی کیشن تیار کر رہی ہے۔

کسینو کمپنی کی جانب سے بنائی گئی ویکسین ابتدائی آزمائش میں ہے اور اس حوالے سے فی الحال کچھ نہیں کہا جاسکتا کہ یہ موثر ثابت ہوگی یا نہیں اگر یہ ویکسین کامیاب ہوتی ہے تو کینیڈا کو اس تک رسائی حاصل ہوگی۔

ایک ایسی ویکسین جو لوگوں کو کرونا وائرس سے بچائے اور وبائی مرض کا بھی خاتمہ کرے،لیکن ایسی ویکسین جو کام کرے اسے کافی مقدار میں تیار کرنا بھی ایک بہت بڑا چیلنج ہے۔

کسینو ویکسین ایک سیل لائن کا استعمال کرتے ہوئے کینیڈین نیشنل ریسرچ کونسل کے ساتھ تیار کی گئی ہے، کمپنی نے ایبولا ویکسین تیار کرنے کے لیے اسی سیل لائن کا استعمال کیا تھا۔

کینیڈین نیشنل ریسرچ کونسل اور ہیلتھ کینیڈا نے فوری طور پر ان سوالوں کا جواب نہیں دیا کہ آیا مشترکہ تعاون سے ہیلتھ کینیڈا کے لیے یہ ممکن ہوگا کہ وہ ویکسین کی آزمائش کے لیے چین میں جمع ہونے والے ٹرائل ڈیٹا پر غور کرے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں