The news is by your side.

Advertisement

دہشت گردی کیخلاف پاکستان کی قربانیاں قابل تحسین ہیں، چینی سفیر

اسلام آباد : چینی سفیر سن وی ڈونگ نے کہا ہے کہ پاکستان سے متعلق چینی پالیسی میں کوئی تبدیلی نہیں آئی ہے، دہشت گردی کیخلاف پاکستان کی قربانیاں قابل تحسین ہیں، پاکستانی وزیر خارجہ جلد چین کا دورہ کریں گے۔

یہ بات انہوں نے اپنے ایک بیان میں کہی چینی سفیر کا کہنا تھا کہ دہشت گردی کیخلاف پاکستان کی قربانیاں قابل تحسین ہیں، چین دہشتگردی کےخلاف پاکستانی مؤقف کی حمایت کرتاہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ پاکستانی وزیرخارجہ خواجہ آصف 8ستمبرکو چین کادورہ کریں گے، پاکستانی وزیر خارجہ کا دورہ بیجنگ امریکا کی نئی پالیسی کے تناطر میں ہے۔

خواجہ آصف کے دورہ بیجنگ میں برکس اعلامیے پر بھی بات چیت ہوگی، علاقائی چیلنجز سے متعلق چین اور پاکستان رابطے میں ہیں۔

انہوں نے کہا کہ برکس اعلامیے میں پاکستان سے کوئی نیا مطالبہ نہیں کیا گیا، برکس اعلامیے میں کالعدم قرار دی گئی تنظیموں سے متعلق بات کی گئی تھی۔

خواجہ آصف کل چین کا یک روزہ دورہ کریں گے

علاوہ ازیں دفتر خارجہ کے ترجمان نے واضح کیا ہے کہ وزیرخارجہ خواجہ آصف 8ستمبرکو ایک روزہ دورے پرچین روانہ ہوں گے، خواجہ آصف چینی ہم منصب سےملاقات کریں گے۔

اس کے علاوہ وہ چینی خارجہ امور کےاسٹیٹ قونصلر ودیگرحکام سے بھی ملاقاتیں کرینگے، ترجمان دفترخارجہ نے کہا کہ ملاقاتوں میں خطےکی ترقی اورافغانستان کی صورتحال اور دوطرفہ تعلقات کاجائزہ لیا جائے گا۔،

ترجمان کے مطابق وزیر خارجہ خواجہ آصف چین کے دورے کے بعد روس، ترکی اور ایران کا دورہ بھی کریں گے۔

 


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں