The news is by your side.

Advertisement

چینی سفیر کی عمران خان کو انتخابات میں کامیابی پر مبارکباد

اسلام آباد: چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان سے چینی سفیر نے ملاقات کی اور عمران خان کو انتخابات میں کامیابی پر مبارکباد دی۔

تفصیلات کے مطابق بنی گالا میں چینی سفیر نے تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان سے ملاقات کی اور انتخابات میں کامیابی پر ان کو مبارکباد پیش کی۔

چینی سفیر نے کہا کہ دونوں ممالک کے بانیان کی جدوجہد تاریخ میں منفرد مقام کی حامل ہے، پاکستان کی انتظامیہ ڈھانچے میں اصلاحات کی ویژن کی حمایت کرتے ہیں، پی ٹی آئی کے قانون کی بالادستی ویژن کی بھی حمایت کرتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ غربت کے خاتمے کے لیے عمران خان کا ویژن قابل تعریف ہے، معیشت، سفارشات، عالمی معاملات میں معاونت جاری رکھیں گے۔

چیئرمین تحریک انصاف عمران خان نے بھی چینی سفیر کا بھرپور خیرمقدم کرتے ہوئے کہا کہ تہنیتی پیغامات اور نیک تمناؤں کے ظہار پر چینی قیادت کا شکریہ ادا کرتا ہوں۔

عمران خان نے کہا کہ پاک چین تعلقات کو نہایت اہمیت کی نگاہ سے دیکھتے ہیں، غربت کے خاتمے کے لیے چین کے تجربات سے استفادہ کریں گے، ماحولیات کے تحفظ، ایکوسولائزیشن کے لیے اشتراک میں دلچسپی ہے، سبز ترقی، نیشنل پارکس، توانائی کے فروغ میں فائدہ اٹھانا چاہیں گے۔

ایرانی سفیر کا عمران خان کے نام خط

دوسری جانب پاکستانی میں ایرانی سفیر مہدی ہنردوست نے کہا ہے کہ عمران خان کی جیت سے پاک ایران تعلقات مزید بہتر ہوں گے۔

ایرانی حکومت نے بھی عمران خان کو اپنے مکمل تعاون کی یقین دہانی کرائی ہے، پاکستان میں تعینات ایرانی سفیر مہدی ہنر دوست نے عمران خان کو خط کے ذریعے مبارکباد دی۔

ایرانی سفیر کا کہنا تھا کہ پاکستانی عوام نے جمہوریت کی بنیادیں مضبوط کیں، عمران خان کی جیت سے پاک ایران تعلقات مزید مضبوط ہوں گے، ایران پاکستان کے ساتھ ہر شعبے میں تعاون مزید بڑھائے گا۔

مہدی ہنر دوست نے عمران خان کی اچھی صحت، تحریک انصاف کی کامیابی اور پاکستان کے عوام کی فلاح و بہبود اور خوشحالی کے لیے دعا کی۔

مالدیپ کے صدر عبداللہ یامین نے پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کو عام انتخابات میں کامیابی پر مبارکباد دی، انہوں نے عمران خان کو ٹیلی فون کیا اور اگلی حکومت کے لیے نیک تمناؤں کا اظہار کیا، عمران خان نے پاکستان کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کرنے پر مالدیپ کے صدر کا شکریہ ادا کیا۔

واضح رہے کہ الیکشن 2018 میں کامیابی کے بعد پی ٹی آئی کے چیئرمین عمران خان کو دنیا بھر سے مبارکباد کے پیغامات دئیے جارہے ہیں۔

خیال رہے کہ چند روز قبل سعودی سفیر نے عمران خان سے ملاقات کی تھی اور سعودی فرماں روا شاہ سلمان کا پیغام پہنچایا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں